1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Post je snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door almodovaris, 15 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als je zegt wie het is dan kan ik eens kijken waarom zijn PM box vol zit en of ik die kan vergroten....
     
  2. Zeker is dat regio en wijk gebonden...
    Het geeft ook plaatsen waar het netwerk goed is
    maar hier in Kerkrade (Zuid-Limburg) vinden ze het niet
    nodig om iets met spoed te doen was vroeger met @Home
    ook al zo....al viel het niet zo op omdat de snelheden
    nog niet zo hoog waren.

    Toen ik nog Intensief 12000 had viel het mee.. af en toe,
    als heel slecht weer was dan wou het al eens gebeuren dat je
    paar uurtjes mindere snelheden had maar met de overstap
    naar Alles in 1 Extra was dit al meer dan vroeger en nu met de
    verhoging naar 20000 vind ik het eigenlijk niet meer leuk....
     
  3. [​IMG]

    Net even mijn snelheid getest, ik heb een alles in 1 plus pakket en waar deze snelheid nu ineens vandaan komt.

    1 November was het nog deze snelheid
    [​IMG]

    En daarvoor had ik 4000Kb download.

    Na het overgaan naar alles in 1 heb ik dus een mooie winst behaald :applause:
     
  4. Zelfde verhaal en conclusie hier.
    Eerst maanden lang technisch niet mogelijk, daarna "migratieproblemen"
    Na een een half jaar wachten noem ik het ook oplichting ...
     
  5. [​IMG]

    Tot nu toe best wel tevreden...
     
  6. Zie je.. de wijk slaapt nog en dan is wel alles goed...

    [​IMG]
     

  7. ik heb je een PM gestuurd.
     
  8. Ziggo belazerd de boel - iedereen moet eens meten !!

    Buiten het feit dat ik al vele weken een prut signaal waar nog steeds geen oplossingen voor gevonden zijn, heb ik gemerkt (en ook een aantal kennissen van mij) dat het signaal tussen pakweg 1900 uur en 2300 ineens inzakt tot vele Mbits lager.

    Dit is constant en het lijkt er sterk op dat Ziggo de boel bewust aan het afknijpen is. Doe maar eens metingen op http://speedtest.net en wie weet kunnen we genoeg mensen vinden om Ziggo eens flink om de oren te meppen.

    Ze maken zich overigens al dik schuldig aan klant onvriendelijk gedrag. Terugbellen doen ze niet en ze beloven gouden bergen. Dat ik een probleem heb dat beseffen ze wel, maar er iets aan doen is 2.

    Als je al een monteur aan huis krijgt die niet eens weet hoe een pc werkt kun je jezelf afvragen wat voor knuppels er daar werken.

    Overigens stap ik binnenkort over naar een andere provider, want ik ga geen dik 40 euro betalen voor een snelheid van hooguit 4 mbit !

    Ik roep hierbij iedereen op om te gaan meten of je wel het signaal krijgt waar je voor betaald, dan kan ik dit weer melden aan Radar waar ik momenteel contact mee heb.
     
  9. Ziggo belazerd mij niet.

    Oke, als het echt moet, ik zal mijn snelheid posten.


    [​IMG]

    Ik krijg al jaren waar ik voor betaal op elk tijdstip van de dag.:applause:


    met vriendelijke groet

    Tommy
     
  10. Er wordt niet geknepen.... Ik snap niet hoe mensen bij dit soort ideeën komen. Als je goed deze topic leest maar ook andere discussies leest dan zul je zien dat er andere problemen zijn in deze regio.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina