1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Post je snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door almodovaris, 15 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. [​IMG]

    alles in 1 extra

    nog nooit de beloofde upload snelheid gehaald, meestal schommelt het rond 150 - 250 kB/s maar het is nog steeds geen beloofde 375 kB/s

    volgens de meneer bij de klantenservice, heeft bijna niemand die volle upload snelheid aangezien het theoretische snelheid betreft.......
    maar hij zou er wel een melding van maken

    hoef ik eigenlijk die 64.95 euro theoretisch ook niet volledig te betalen :rolleyes:
     
  2. Daar komt de aap uit de mouw waarom Ziggo de tekst "altijd de beloofde snelheid" bij de product omschrijvingen enige tijd geleden heeft verwijderd.
    Opeens is het een "theoretische" snelheid geworden en kunnen klanten die klagen over te lage snelheden met dit argument worden afgepoeierd.
    Opeens is het voordeel van kabelinternet , altijd de beloofde snelheden, niet meer van toepassing.
    Het is nu dus "als je geluk hebt de goede snelheden".
    Het is volgens de Ziggo medewerker dus al zover dat het normaal is dat bijna niemand de volle snelheid meer haalt.
    Geweldig, gooi er nog een snelheidsverhoging bovenop Ziggo, staat goed in de product omschrijvingen. Dat helemaal niemand dat dan meer haalt is geen enkel probleem. :mrgreen:
     
  3. [​IMG]


    Ziggo Alles in 1 plus
     
  4. ook hier veel schommelingen.

    Ligt echt aan het moment van de dag.

    's ochtends vroeg haal ik 1.6 mb/s

    Op dit moment (20.00 uur) max 800 kb/s...

    (Alles in 1 Extra)

    Snelheidsverhogingen zijn hier nog niet doorgevoerd btw
     
  5. Lastig, maar de oorzaak kan zeer divers zijn. Kan een (capaciteits/signaal)probleem bij Ziggo zijn, kan een probleem bij jou thuis zijn. Kan ik niet uit jou verhaal halen.

    Waar in je woning is het modem aangesloten en is dat tevens het AOP? Zit er nog andere apparatuur tussen het AOP en je modem, te denken aan eigen (tv)splitters, versterkers etc? Wat zijn de signaalwaardes van het modem? (kan je niet altijd uitlezen, hangt van type modem af, weet zo niet welk type modem je hebt).
     
  6. Snelheid begint hier nu de laatste dagen ook steeds trager te worden. Vandaag ging mij modem ineens vanzelf herstarten.
    [​IMG]

    Alles-in-1 Extra

    Tevens valt mij op dat de log in de motorola ook niet meer te lezen is. Hij blijft nu steeds leeg. Lijkt wel of ze bij Ziggo niet meer willen dat wij dit kunnen zien.
     
  7. [​IMG]

    Bingo !
     
  8. Mazzelpik.
    Alles wat jullie er ten zuiden van het Noord-Hollands kanaal bij krijgen, gaat er bij ons van af lijkt wel.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. Ik voel me schuldig. Overigens ziet je upload er al iets beter uit.
     
  10. Hahaha... Ik voel me al een stuk beter. :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina