1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Post je snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door almodovaris, 15 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. [​IMG]

    Groningen is sneller :D
     
  2. Niet echt slim om je 'Alles in 1 Extra' bundel uit elkaar te halen, zeker niet als je het voor de snelheid doet. 'Ain1 Extra' gaat in Q2 sneller dan Z3i. Z3i is overigens overal in Ziggo gebied beschikbaar, dus van uitrollen is geen sprake. Volgens mij ben je gewoon nog niet omgezet. Eventueel je modem al gereset?
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     
  3. Hier geen verschil tussen Groningen en andere servers;

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. [​IMG]

    Tussen amsterdam en groningen zit bij mij ook geen verschil.

    Maar eindhoven doet het slecht hier....
     
  5. alles in 1 extra

    [​IMG]
     
  6. Hier in hoorn is het ook niet echt acceptabel :(
    Ik hoor 10mbit te halen..
    [​IMG]

    16:06 op het moment... zijn er toevallig bekende storingen in mijn gebied?
     
  7. Last Result:
    Download Speed: 2453 kbps (306.6 KB/sec transfer rate)
    Upload Speed: 2800 kbps (350 KB/sec transfer rate)
    vrijdag 30 januari 2009 19:48:32




    Last Result:
    Download Speed: 17350 kbps (2168.8 KB/sec transfer rate)
    Upload Speed: 2831 kbps (353.9 KB/sec transfer rate)
    zaterdag 31 januari 2009 9:01:34

    Ook hier het zelfde.

    S'ochtends gaat het nog wel zeker als je een beetje vroeg bent, maar hoe verder op de dag des te trager word het.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2009
  8. Deze is van net (19:57)

    [​IMG]

    Deze is van vanochtend vroeg

    [​IMG]

    Gisteren antwoord gehad van Ziggo op een klacht die ik ingediend had, het antwoord was een standaard mail dat ik een nummer kon bellen voor een afspraak met een monteur. Ten eerste werd hier het grootste gedeelte van mijn vraag/klacht niet mee beantwoord ten tweede heb ik uit dit forum begrepen dat het geen zin heeft in de regio Enkhuizen Bovenkarspel een monteur langs te laten komen. Mede gezien de reacties hiervoor van ander forumleden lijkt het wel dat het bij Ziggo (en zeker bij de helpdesk) niet doorgedrongen is dat er een capaciteits probleem is in deze regio. Ik hoor ook niets meer van de MVG er zouden metingen gedaan worden maar de status daarvan is niet bekend en over oplossingen wordt ook niet gesproken, het lijkt wel dat het probleem doodgezwegen wordt. Zijn er eigenlijk mensen in deze regio met een alles in 1 pakket die tussen 8 en 9 s'avonds wel een redelijke snelheid halen?
     
  9. Ik had een mail gestuurd met de vraag wat er aan de hand was. Kreeg ik dood leuk een mailtje terug dat ik maar de klantenservice moest bellen.. die mensen die de emails behandelen zijn zeker te lui.. maargoed bellen doe ik dus niet want weet het doodleuke antwoord toch al dat het aan mij ligt. En je staat standaard 20min in de wachtrij dus mij niet gezien.. enige wat we kunnen doen is afwachten en zijken lijkt me ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina