1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Post je snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door almodovaris, 15 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben op zich ook een tevreden gebruiker, echter die 4/8 mb langzamer, daar kan ik ook mee leven. Echter de meeste mensen in dit draadje hebben een abonnement waarbij ze veel meer horen te halen en niet verder komen dan 4/8 mb. En als je dan een 30 mb abo hebt, dan mag je volgens mij wel klagen. (ook trouwens als je een 20 mb abo hebt en maar 4/8 mb haalt in de piekuren).
    Had trouwens vanmorgen een speedtestje gedaan en kwam toen niet boven de 10 mb uit (en dat was om 6 uur vanmorgen)
    Maar het schijnt dat ze in NH nog al bezeig zijn met het upgraden van het netwerk. Dus nog maar weer eventjes wachten.
     
  2. Ze gaan hier vannacht voor de 2e keer in 2 weken tijd, met de wijkcentrales bezig. Ik ga daar dan ook maar even buurten en een praatje met ze aanknopen.
     
  3. Zou je dat nu wel doen? Zijn ze nog langer bezig voordat je de juiste snelheid hebt :lol::lol::lol:
     
  4. Lijkt me duidelijk dat Ziggo op veel plaatsen capaciteit tekort komt. Overboeking....
     
  5. "Oud collega's" pesten in de nacht is toch best leuk? En ik heb wel de juiste snelheid hoor :) alleen de upload is nog iets lager als zou moeten :(

    Ben eigenlijk benieuwd wat ze exact willen gaan doen, dat kom je alleen te weten als je er met je neus bovenop staat (de HD verteld je niks).
     
  6. `s nachts en `s ochtends goede snelheden:

    [​IMG]
     
  7. zie hoe snel het naar beneden gaat in de loop van de dag

    TEST_DATE,IP_ADDRESS,DOWNLOAD_SPEED,UPLOAD_SPEED,LATENCY,SERVER_NAME,DISTANCE
    1/22/2009 1:06 PM GMT,"84.106.101.26","19367 kb/s","2869 kb/s","17 ms","Amsterdam","< 50 mi"
    1/22/2009 1:51 PM GMT,"84.106.101.26","16861 kb/s","2854 kb/s","18 ms","Amsterdam","< 50 mi"
    1/22/2009 3:25 PM GMT,"84.106.101.26","12908 kb/s","2868 kb/s","17 ms","Amsterdam","< 50 mi"
    1/22/2009 3:58 PM GMT,"84.106.101.26","8215 kb/s","2857 kb/s","17 ms","Amsterdam","< 50 mi"
    1/22/2009 4:24 PM GMT,"84.106.101.26","7042 kb/s","2744 kb/s","18 ms","Amsterdam","< 50 mi"
    1/22/2009 5:40 PM GMT,"84.106.101.26","5611 kb/s","2037 kb/s","19 ms","Amsterdam","< 50 mi"
     
  8. Misschien moet je dit doorgeven aan de helpdesk.
     
  9. Voor de snelheidsklachten statistieken is het goed om het even vast te laten leggen dat je een speedprobleem hebt, maar als je signaal van het modem verder goed is, hoef je geen monteur te laten komen, dat is zonde van je vrije dag als je die er voor moet nemen. De speedproblemen zal het niet oplossen namelijk (wel natuurlijk een slecht modemsignaal als dat een bijkomend probleem is bij een aansluiting).

    Er wordt momenteel al aan gewerkt. De oorzaak van dit probleem in deze regio (bovenkarspel/enkhuizen e.o.) is nog niet bekend, er loopt een onderzoek naar, waarbij zaken stuk voor stuk uitgesloten moeten worden.
     
  10. De snelheids klachten zijn toch niet alleen in de hierboven genoemde regio?
    In de regio Den Bosch haal ik op 'drukke' momenten ook amper 12Mbit, terwijl ik Z3i heb. Op de 'rustige' momenten haal ik wel 28,5 Mbit...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina