1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Post je snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door almodovaris, 15 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. het is nog wel geen kwart voor 6, maar helaas :sad:

    [​IMG]
     
  2. Hier is het soms dat de snelheid echt lager is, maar vaak is het wel gewoon goed, onafhankelijk van het tijdstip.

    [​IMG]
     
  3. ook hier weer knudde

    Ook hier is de snelheid weer niet wat ie zijn moet. Ik kan het hier goed merken dat ze capaciteit te kort komen. Overdag op werktijden en snacht's als iedereen slaapt zijn de snelheden hier prima, zodra het hier drukker wordt op internet zakt alles in. (de tijd klopt hieronder ook niet, het was 17:48)
    [​IMG]

    @cybermania,
    Ik denk dat meestal de snellere abo's last hebben van capaciteits-problemen. Vrienden van me hebben allemaal een goedkoper abbo en meestal krijgen zij gewoon de goede of zelfs nog hogere snelheid.

    Ik krijg hier soms nog niet eens 1-10e van de snelheid. Met een beetje snelheids verlies kan ik het nog wel vinden, maar 90% snelheidsverlies is gewoon te gek voor woorden.

    Even een nieuwe test gedraaid (19:00uur):

    [​IMG]

    :cry::cry::cry::cry::cry:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2009
  4. Hallo,

    Sinds vanochtend heb ik problemen met de downloadsnelheid.
    Momenteel is de downloadsnelheid volgens Speedtest.net op de diverse servers tussen de 10MB en 13.5Mb.
    Dat was voorheen tussen de 19.5MB en 20MB.
    Hebben hier meer mensen met een Alles in Extra abonnement last van?

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  5. Ja, ik ervaar al sinds december zeer trage downloadsnelheden. Op dit moment is het zelfs nog erger geworden. Met verschillende testen kom ik gemiddeld uit op 1,5 Mbits (187KB). Probleem is in behandeling bij de technische dienst (al bijna 2 maanden).
     
  6. Sja ook hier tijdens de avonduren dramatisch lage snelheden met Z3i.
    Rond 23.00 / 00.00 uur schiet de snelheid weer omhoog naar zo'n 29mbits. Maar op dit moment is het nog geen 10mbits.

    Maandag Ziggo gebeld. Systemen down, konden niet veel doen.
    Dinsdag Ziggo gebeld. Ticket gemaakt voor de Technische Dienst.
    Woensdag Ziggo gebeld. Ticket is inderdaad in orde, toegevoegd dat het echt overboeking lijkt te zijn.

    We wachten rustig af. Complimenten voor de aardige lui bij Ziggo overigens! Zowel de mensen in Maastricht als noordelijker staan me super te woord. Ik kan me voorstellen dat ze een hoop ellende over zich heen krijgen dus ik heb maar eens een compliment gegeven.
     
  7. geen idee wat nu het probleem is

    download snelheid sja mensen als ale kidz uit school komen gaat het wat langzamer is die 4/8 mb langzamer dan een groot probleem weet het niet ten alle tijden 30mb of meer kan je gewoon vergeten ik vind persoonlijk als in 16/20 mb krijg in spits uur geen probleem dvd nodig pleur de reader aan en ga naar bed ( doe er stuk of 10 zijn dan binnen als je wakker word)

    dus loop nou niet te Z%%%ken dat het overdag langzamer is

    kabel is geen glasvezel

    een tervreden oude multikabel klant sinds 1999

    peter
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jan 2009
  8. Hier ook Waldervaart.. (1742BA)
    Ben vandaag langs de "Ziggo-bus" geweest hier in Schagen. Ze hebben er een melding van gemaakt....
     
  9. Als ik voor 30mbits betaal wil ik minimaal 25-26mbits altijd kunnen halen. Ik betaal ervoor! Het bedrijf adverteert dat het kan dus ik koop dat product. Als ze het niet leveren ga ik er uiteraard achteraan. Duh!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina