1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Post je snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door almodovaris, 15 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar als jullie nu even bijvoorbeeld http://test.tc2.leaseweb.net/1000mb.bin downloaden. Blijft de snelheid dan strak op bijvoorbeeld 3 mb per sec of schommelt hij constant. Want bij mij schommelt de snelheid enorm en heel snel. Soms wel tot 1mb per sec tot 3,3mb per sec.

    Ik heb pas 2 dagen internet van Ziggo (Z3i) maar dit probleem had ik gisteren nog niet. Toen leek het enigzins strak te lopen.
     
  2. Ik heb dan zelf 'Alles in 1 Extra' en de snelheid blijft vrij constant gedurende de download (2,05 MBps - 2,08 MBps).

    [​IMG]
     
  3. Dan ga ik het hier toch maar eens in de gaten houden de komende dagen. Ook even de AirPort Extreme router ertussenuit denk ik. Heb verder op mijn Mac geen firewall draaien of andere software. Ook de AirPort verbinding staat uit, hang gewoon met een ethernet kabel aan de router.
     
  4. [​IMG]

    Eindelijk sinds een week ben ik in ieder geval in de buurt van wat ik hoor te hebben :applause::pompom::lol:
     
  5. Op alle momenten van de dag/avond ??
     
  6. Mijn snelheids resultaat:

    [​IMG]


    Abbo= Alles in 1 extra. :)
     
  7. [​IMG]

    :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

    abo = alles in 1 extra
     
  8. Elke avond hetzelfde verhaal,

    [​IMG]

    `s nachts gewoon de goede snelheden.
     
  9. Dit gaat helemaal nergens over. Het gaat steeds slechter naarmate de avond vordert.

    [​IMG]

    Dit is dus gewoon Z3i....

    Zonder router met een kabel aan het modem. Zonder security software. Wireless uitgeschakeld.

    Morgen Ziggo bellen maar zullen het toch wel afschuiven op mijn lokale situatie en er niks aan doen vrees ik. Wat kunnen ze ook aan de helpdesk? :cry:
     
  10. Klopt heb hier over gebeld en kreeg weer van allerlei reset je modem, je router er tussen uit en nog meer onzin te horen maar door alle snelheidsverhogingen en hebben geen capacitieit hier overal voor sommigen hebben hier minder last van dan anderen ik kan op bepaalde tijden met bijna 35mbit downloaden nu is 12 mbit al aan de hoge kant.
    Het ligt dus niet aan onze hardware, ik ken gelukkig de hele helpdesk boek uit mijn hoofd dus maak snel korte metten met die waardeloze uitspraken En dan in april 40mbit ik hoop dat ze het eerst stabiel op 30 kunnen laten draaien anders is die 40 mbit ook een hoop lucht.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina