1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Gratis digitale ontvanger Aktie Weststellingwerf

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door hao, 13 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo, ik zit al bijna 5 maanden!!!!!!!!!!!!!!!!:evil: te wachten op een gratis digitale ontvanger van @home, zgn aktie Weststellingwerf. Ik heb al verscheidene malen gemaild en gebeld maar ze komen steeds weer met een mooi verhaal aanzetten en dat ik maar even geduld moet hebben.:x Maar mijn geduld is 3 maanden op.:x:x:x Nu kwamen ze laatst met een mooi aanbod van een "alles in 1 pakket" waarbij je ook een digitale ontvanger krijgt.:lol: Nu zit ik dus te wachten op 2 gratis digitale ontvangers maar hoe lang duurt zoiets nog?:roll: Heeft iemand anders ook een dergelijke ervaring met dit bedrijf????????? Groetjes, Henk.
     
  2. Ik wacht zelf ook al 2 maanden en nog steeds geen digitale ontvanger bij "alles in een extra". Het enige wat ik te horen krijg is dat ik maar geduld moet hebben als ik bel. Mijn potje geduld is op...
     
  3. de digitale ontvangers worden pas verstuurd als het telefonie gedeelte geactiveerd is (telefoonlijn aansluiten op tel1 poort van het modem). Zolang dit niet is gebeurd geen decoder. Heb dit zelf meegemaakt. Op een maandag gebeld, smiddags telefoonlijn omgezet naar modem, vrijdag tnt voor de deur met mijn decoder!
     
  4. Dat verhaal gaat bij mij niet op. @Home abbo (Internet intensief 12000, basis bellen en basis digitale tv) om laten zetten naar "alles in een extra".
     
  5. zoals ik het vermeld heb is het bij mij gegaan nadat ik mijn internet en DTV naar een alles in 1 pakket. Dit is ook mij zo verteld door de klantenservice van Ziggo
     
  6. weststelllingwerf

    Ik heb afgelopen dinsdag(29 juli) weer eens gebeld.
    Na 4 x doorverbonden te wezen wist de medewerker van de klantenservice te melden dat èèn van de decoders gisteren (ma. 28 juli) was verzonden.
    Als ik dus iets op maandag verstuur dan weet ik dat het misschien op woe. mogelijk op don, maar zeker op vrijdag wel op de plaats van bestemming is. Ik moest volgens de medewerker wel vertrouwen houden in Zi(ck)ggo, nou dat vertrouwen is dus al maanden zoek. Misschien komt het pakketje morgen(4 aug.) wel. We blijven hopen..............:cry::cry::cry:
     
  7. Zoals elders op het forum te lezen is heb ik de gratis decoder behordende bij "alles in een" inmiddels binnen.
     
  8. weststellingwerf

    Ik heb vandaag een mailtje gehad van Ziggo. Hierin staat: Door de vele aanvragen heeft de levering van de dig. ontv. enige vertraging opgelopen. Het pakket word zo snel mogelijk op mijn adres bezorgd. Ik ben blij dat Ziggo geen treinen heeft lopen, want als je bijna 6 maanden enige vertraging noemt kom je via Z. dus nooit ergens op tijd. Ook vandaag niets ontvangen dus morgen maar weer even bellen. (Voor de zoveelste keer).
     
  9. Ik wacht ook nog steeds

    Ik wacht ook nog steeds.....Sinds 15 mei.:mad:

    Er is wel een ontvanger ontvangen, maar deze was gericht aan de vorige bewoner, dus de postbode heeft deze weer meegenomen. :evil:

    Vervolgens maar weer (voor de vierde keer ofzo) een klachtenformuliertje ingevuld.

    Binnen een paar dagen, zo stond in hun reactie, zou ik de ontvanger in huis moeten hebben. Die paar dagen zijn inmiddels om en je raad het al.....Nog steeds niks ontvangen.

    pvd

    p.s. Zoals reeds eerder gemeld heeft het (gelukkig) niet veel haast. Maar het wordt nou toch wel eens de hoogste tijd.... Het is namelijk een tweede decoder voor boven. Waarschijnlijk gaat mijn huidige decoder overigens naar boven en installeer ik de nieuwe beneden.
     
  10. levering digitale recorder

    Yep , heb begin maart alles-in-1 besteld, sindsdien mailen en bellen (totaal onbereikbaar overigens) waar de recorder blijft, uiteindelijk mailtje naar nw-service @ casema.nl verzonden (voor multikabel gebied) , met stelling dat ik binnen een week een bevredigend antwoord wil en er anders van uit ga dat ik het gestelde bedrag van 299 euro mag verrekenen met komende facturen. Nu wel de volgende dag bericht : Naar aanleiding van uw emailbericht delen wij u het volgende mede. Wij hebben ervoor gezorgd dat u de recoder alsnog ontvangt. U kunt deze over ongeveer 14 dagen tegemoet zien. Inmiddels is de recoder van 299 euro niet meer beschikbaar en hebben wij u een recorder van 399 euro toegezonden.
    We wachten weer af......................
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina