1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoe lang heb jij op de decoder moeten wachten?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door groennom, 12 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Afgelopen maandag maar weer eens gebeld. De dame aan de lijn was uiterst vriendelijk. Ze kon wel zien dat ik begin juni de decoder besteld heb, ze kon me ook vertellen dat ik hem elk moment kon verwachten. Toen ik vroeg wanneer hij was verzonden kon ze mij dat niet zeggen. Maar.... Hij kon elk moment komen, zucht.... Het is nu vrijdag en nog niets gehoord. Ziggo, is dit een normale gang van zaken??
     
  2. Ik wordt ook helemaal gek van Ziggo.
    Ik snap echt niet hoe dit bedrijf over klanten denkt.

    Ik heb al sinds 16 mei meerdere aanvragen gedaan (telefonisch) en de laatste keer is er zelfs een bandopname van gemaakt.
    Ik had er de laatste keer dus meer vertrouwen in.

    Maar geen brief, geen decoder, niks.

    Tevens begonnen mijn oren te klapperen toen ik een medewerker aan de lijn kreeg die steeds met zijn collega aan het lachen was, ik voelde mij enorm in de zeik genomen. Je hoorde steeds op de achtergrond hun met elkaar lachen.

    Iedere keer moest ik mijn vraag ook herhalen.

    Ik wordt het echt spuugzat maar een alternatief is er inderdaad niet.
    Ik wou dat die overname nooit door was gegaan en dat het lekker @home was gebleven :(

    Ik heb er dan ook totaal geen vertrouwen meer in dat dit ooit nog goed gaat komen!

    Gr. Kees.
     
  3. Hoi naamgenoot,

    Helaas voor jou alleen casema gebied. Dus je kan bellen wat je wil en mailen en klagen, maar ......

    (een iets betere benadering van de ks zou zeker zo beleefd zijn, ben ik helemaal met je eens).

    Groet,

    Keesv
     
  4. Ook hier al in mei besteld en niks ontvangen.
    Al meerdere keren gebeld.
    Maar ja er wordt niks geleverd of veranderd dan pas @Home is overgezet.
    En dat zou Juni zijn toen Juli toen Augustus en zo op het forum hier te lezen wordt het ook wel September/Oktober.

    Heb verder alles wel via @home en daar hoort niemand me over klagen.
    En als ik het hier zo lees dan mag het wel van mij @home blijven.
    Want wat een rommel zeg die adminstratie van casema en multikabel zo bij Ziggo
     
  5. Leer lezen voordat je op een topic antwoordt !!

    De originele vraag wordt blijkbaar door veel mensen niet gelezen, dit forum gaat over de Interactieve TV PVR van Cisco en daar werd door de topicstarter een vraag over levertijd over gesteld.

    Veel anwoorden zie ik van mensen uit @home gebied en die kunnen deze PVR helemaal niet besteld hebben omdat hij alleen in Casema gebied leverbaar is en al helemaal niet in combinatie met een alles-in-1 abonnement.

    Dus aan de reacties kunnen geen conclusies worden verbonden.....
    Topic gaat dus maar op slot.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina