1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoe lang heb jij op de decoder moeten wachten?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door groennom, 12 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de decoder binnen is. Ik heb hem zelf op 4 juni besteld en nog steeds niets ontvangen. Na een week of 2 wel een bevestigingsbrief maar verder niets. Ook niet even een berichtje waarin staat dat het om wat voor reden dan ook helaas iets langer duurt. Al mijn adressen en telefoonnummers zijn bekent bij Ziggo, maar klantgerichtheid is iets wat niet bovenaan de lijst staat bij Ziggo. Maar... misschien ben ik wel een uitzondering??
     
  2. Ik heb de decoder op 7 juni besteld en nog altijd niet binnen.
    Na 2 weken eens gebeld. Order stond wel in het systeem en enkele dagen later een bevestigingsbrief ontvangen.
    Na 4 weken weer gebeld en een track&trace nr gekregen. Dit nr is echter niet bekend bij TNT.
    Bij zulke vertragingen zou een brief van Ziggo wel op zijn plaats zijn. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
     
  3. Ik heb het "Alles in 1 Plus" pakket al op 16 mei besteld en na 4 telefoontjes en 4 loze beloftes nog steeds de decoder niet ontvangen.

    Ik ga eerst vakantie vieren en ze zoeken het maar mooi uit met die decoder en dat "Alles in 1 NIKS" pakket.

    Ik hoef ook direct niet te klagen, want ik heb Internet en telefoon en al een decoder, maar zo ga je niet met klanten om.

    Als ik bij mijn werkgever zo de klanten afscheep en behandel dan had ik nu al bij het CWI gestaan.
     
  4. "Alles in een" op 19 mei besteld. 6 telefoontjes verder, een niet kloppend track&trace nummer via Anoniem en verder helemaal niets. Het enige wat ik te horen krijg is dat ik maar geduld moet hebben en dat de decoder zo snel mogelijk verstuurd wordt.
     
  5. Vandaag stond TNT op op de stoep. Het duurde bij mij twee weken. Dat was bij de bestelling ook aangegeven. Evengoed een verrassing want het leek er op dat er nog een tijdje overheen zou gaan toen ik belde om de status na te vragen.
     
  6. Er is mij afgelopen donderdag verzekerd dat Ziggo aan alle vraag naar decoders kan voldoen. Dus wat dat betreft zouden er geen problemen meer mogen zijn. Het lijkt me redelijk om ze een paar dagen te geven om ze af te sturen. Zie je ze dan nog niet verschijnen dan vrees ik dat er dan toch wat administratief niet in orde zal zijn. Ik stel dan voor om per 21 juli alle dan nog openstaande "cases" in te zamelen en bij Ziggo onder "warme" aandacht te brengen.
     
  7. 16 mei besteld en nog steeds niet binnen, zelfs nog geen brief
     
  8. Als ik bij mijn werkgever zo de klanten afscheep en behandel dan had ik nu al bij het CWI gestaan.[/quote]

    Zo is het, als je geen monopolie positie hebt dan pak je de zaken wel anders aan. Het is erg vervelend dat iets extreem lang duurt (levering vanaf 4 juni en het is nu 11 juli). Als er echter op een normale wijze gecommuniceerd wordt dat het iets langer duurt dan heb je daar meer begrip voor. Nu bestel je iets en hoor je daarna niets meer. Je ziet wel wanneer de meneer van TNT aan de deur staat met het pakketje. Dat kan 1 week duren, 1 maand of wel langer. En weet je wat? We vertellen je lekker niet wanneer het komt!

    Bij elk normaal markt georienteerd bedrijf hoef je met deze houding niet aan te komen, men zou naar de concurrent gaan en je bent binnen een half jaar failliet en kunnen alle werknemers naar het CWI. Maar weet je wat het mooie is?? Er zijn geen concurrenten (en kom niet aan met sateliet of digitenne want dat is in mijn ogen toch echt iets anders) dus we kunnen de klanten lekker in het sop gaar laten koken!
     
  9. Houd de "case" dan wel even wat langer open, want ik keer ongeveer rond de 29e terug van vakantie.
    Dan hoop ik uiteraard dat er een afhaalbriefje van TNT in de bus ligt.
     
  10. Als ik bel dan wordt aangegeven dat men niet weet hoe lang het duurt. Op het forum kun je lezen dat ik niet de enige ben. Wat mij zeker wel verontrust is dat mensen die 2 weken geleden een decoder besteld hebben deze al hebben gekregen................

    Maar ja, ondertussen heeft het zolang geduurd dat de EK al voorbij is en de tour al goed op stoom is. Binnenkort op vakantie en dan kun je hopenlijk nog de olympische spelen in HD kijken, als hij dan binnen is tenminste!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina