1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

internet van Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door TaiPan, 12 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn ervaringen met ziggo: ik heb op 16 juni in een winkel bij ons internet aangevraagd bij ziggo wat ook zonder problemen verliep, althans dat stond op de website van ziggo. En nu begint het wachten op een brief van ziggo wanneer internet beschikbaar is. Naar 5 werkdagen geen reactie, naar 10 werkdagen geen reactie en naar 15 werkdagen nog geen reactie. Dus maandag 7 juli Ziggo gebeld wat er aan de hand is, en naar 28 minuten wachten aan het telefoon zegt een medewerken van de helpdesk tegen mij, alles in orde want u staat in het systeem. Tevens zijn er nog wat vertragingen bij ziggo door het samengaan van de 3 kabelbedrijven. Tot vandaag weer geen reactie dus weer gebeld. Naar 20 minuten wachten krijg ik te horen dat ik allang internet moet hebben. Hij stuurt mij door naar de technische dienst zodat zij kunnen kijken waarom ik nog geen internet heb. Naar 28 minuten wachten zegt de vriendelijke mens aan de andere kant van de lijn dat hij niets kan doen want het systeem van hun heeft een storing. Als ik over een uur nog een keer terugbel zal de storing zeker opgelost zijn. Dus naar een uur nog een keer gebeld en ja hoor, het systeem werkt weer. Nou, ze hebben alles gecheckt maar kunnen niets vinden dus een monteur moet langs komen. Het vreemde is dat vroeger op dit adres al internet was van @home en dat ik digitaal televisie van hun heb. Toen ik zei dat ik in ploegendienst werk en dat het moeilijk is verlof te krijgen i.v.m de vakantie periode zei de medewerker tegen mij, dat is mijn probleem. Dus is voor mij is het nu gedaan met Ziggo. Toen ik tegen deze vriendelijke mens zei dat ik mijn opdracht voor internet terug trek zei hij dat kan zo niet, alleen via e-mail. Nou, in feite hoeft het niet want ik heb nooit van Ziggo een bevestiging ontvangen (welkomstbrief) dat ik een internetabonnement bij hun heb, dus geen klantnummer, e-mail adres of inloggegevens. Ik ga nu toch voor ADSL want er is meer keuze en ik hoop dat zij wel in staat zijn internet te leveren. De 2e voordeel is dat ik ook het televisie abonnement (analoog/digitaal) van ziggo kan opzeggen en diggitenne is ook nog goedkoper. Ik vindt het triest dat een bedrijf overall reclame maakt maar in feite zijn beloftes niet kan nakomen. Maar ik ben ook zelf schuld want een hoop mensen uit mijn omgeving hebben mij nog gewaarschuwd voor ziggo en dat het alleen maar problemen oplevert. En gelijk hebben ze…
     
  2. ziggo weer onbereikbaar

    Bij aansluiting kreeg ik snel een factuur waar 39.95 gerekend werd voor installatie terwijl dit gratis was afgesproken. (16mei)
    Daarna 3x gebeld waarbij beloofd werd deze fout te herstellen!
    Telkens werd mij verzekerd dat dit in orde zou komen
    De eerste faktuur was onbegrijpelijk maar een kind kon zien dat deze te laag was.Vandaag een correctie faktuur ontvangen moet bijbetalen maar toch ook weer voor installatie.Deze dag(1augustus)al vijf maal geprobeerd te bellen maar men wordt gewaarschuwd voor lange wachttijden i.v.b. met extreme drukte ,
    Dus na 10 weken nog niet opgelost!
    Dit is echter EEN van de VELE problemen met ziggo!:cry:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina