1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Inzamelen telefonie problemen.

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door BenJ, 11 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo Peter,

    Wij hebben soortgelijke ervaringen. Inderdaad knap waardeloos.
    Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen...

    Ze zullen er wel hard aan werken, dat geloof ik best, maar als je je organisatie niet op orde hebt en zo overduidelijk tekort schiet met je support en communicatie naar je klanten toe, dan vraag ik me echt af waar ziggo mee bezig is.
     
  2. Fam de Kroon, stuur me even een pb met postcode huisnummer, en kleine omschrijving van het probleem. Ik pak het morgen dan even op, incl statusupdate
     
  3. Het Dagblad van het Noorden weet het volgende te melden:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2008
  4. sinds 2 oktober géén telefoon!

    Heb al sinds 2 oktober géén telefoon.
    Iedereen die mij belt krijgt in gesprek toon! Zelf bellen geeft alleen maar ruis...
    Heb al op heel veel manieren geprobeert contact te krijgen met ziggo, maar helaas. Dat is dus niet zo makkelijk. En als je al contact krijgt, dan moet je tig keer je modem resetten! HMMM Daar ligt het niet aan als 110 gezinnen uit nieuw buinen zonder telefoon zitten...TOCH???
     
  5. Ook hier iemand die al 3 weken zonder telefoon zit (sinds 2 oktober). Ik heb inmiddels al vijf keer gebeld naar Ziggo (kost een vermogen met je mobiele telefoon, want een "gesprek" duurt minstens een half uur). Meestal is de reactie dat er door de technische dienst aan gewerkt wordt, of dat er erg weinig over mij in het systeem te vinden is. Volgens mij is mijn probleem al door drie verschillende mensen doorgezet naar de technische dienst, maar tot op heden geen reactie van Ziggo. Geen telefoontje of brief met wat er aan de hand is. Nee, ze laten je zomaar zonder telefoon zitten waarbij je je afvraagt wanneer het probleem eindelijk verholpen wordt. Ik ga morgen maar weer eens voor de zesde keer bellen. Het is inmiddels al weer een week geleden dat ik de laatste keer gebeld heb. Eens kijken wat ik nu weer te horen krijg. Ik baal er inmiddels flink van en als Ziggo ook nog iets van mijn rekening probeert af te schrijven, boek ik het meteen weer terug, totdat het probleem gefikst is. Al met al zwaar klote. Was ik maar gewoon bij KPN gebleven, dat werkte tenminste.....
    :evil: :no: :x
     
  6. Storingen bij Ziggo blijven in het hele land aanhouden

    23 Okt. '08 Door technische complicaties kunnen klanten van Ziggo in met name Landgraaf, Geleen en Zwolle al een paar weken niet bellen. De problemen moeten handmatig worden opgelost en dat kan nog wel een paar weken duren. Zwolse klanten hadden recentelijk ook te maken met internetproblemen. Het is lastig te zeggen hoeveel mensen te kampen hebben met de belstoring, zegt woordvoerder Gradus Vos. "We weten inmiddels wel wat de oorzaak is. We waren in het netwerk bezig met nodewisselingen. Maar er ontstonden problemen doordat de achterliggende systemen niet meer over de juiste informatie beschikten. Het factureringssysteem dacht bijvoorbeeld dat een klant op node A zat, terwijl deze eigenlijk op node B zat."
    Maar ook in het noorden, van het land zijn er veel mensen die al weken niet kunnen telefoneren, tv kunnen kijken of internet kunnen gebruiken.
    COAX NL ontvangt ook uit het zuiden, Limburg en Brabant veel klachten mails.
    Bron: oa. RTV Noord; ZDnet NL en de feedback van COAX NL zelf.
     
  7. 3 weken reeds geen telefonie...

    3 weken geleden begon de ellende. Geen telefonie meer. Gebeld en afspraken gemaakt met de klantenservice, maar nog niet 1 afspraak is nagekomen. Nog steeds geen telefonie dus. Significante kosten gemaakt met mobiel bellen... Ook mensen die ons bellen maken kosten. Ik baal als een stekker en wil asap weer kunnen bellen. Wij betalen wel, dat is onze verplichtingen, maar Ziggo heeft een leveringsverplichting.
    Voorts hadden wij problemen met digitale RTV. Sommige kanalen deden het wel en sommige niet. Klantenservice vertelde dat het probleem bij ons lag. Kabels in huis vervangen, gaf geen resultaat. Vervolgens Netwerk id van Ziggo Groningen (9700) gewijzigd naar Ziggo Winschoten (9600) op eigen initiatief en het probleem was opgelost!, alle kanalen deden het weer! Dit uiteraard doorgegeven aan klantenservice, zodat mogelijk meer mensen geholpen kunnen worden. Ziggo doe eindelijk iets, kom uit die stoel anders gaan wij echt naar KPN.
     
  8. 100% invalde en al 21 dagen geen telefoon

    ik ben volledig invalide en voor hulp volkomen afhankelijk van de telefoon.
    ik heb een zogenaamde alarmknop, die via de telefoon loopt en nu dus ook niet werkt.
    met een mobiele telefoon kan ik door mijn aandoening niet omgaan.
    als ik nu val, verkramp of wat dan ook heb, is het maar afwachten tot iemand mij vindt.

    verder heb ik dezelfde klachten als alle inwoners uit nieuw buinen: geen reacties op vele vele e-mails en zelfs niet op een brief (!)

    ik sta op het punt Ziggo telefonie op te zeggen en terug te gaan naar KPN. maar ook dat duurt minimaal 2 tot 4 weken!

    WAT TE DOEN?
     
  9. Om het centraal te houden wordt dit topic gesloten.
    Verdere reacties graag in dit nieuwe topic
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina