1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Inzamelen telefonie problemen.

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door BenJ, 11 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De ruis zal niet veranderen als je overgezet bent, dit duidt op een probleem met het kabelsignaal. Je kunt het beste nu al dit probleem bij de helpdesk melden, zodat ze het misschien nog voor de overgang kunnen oplossen.
     
  2. BenJ je hebt een PB.

    Ook wij hebben sinds overstappen van @home naar ziggo alles-in-1 géén telefonie. Hell desk bellen heeft geen zin, want daar hoor je steeds hetzelfde verhaal ("U staat nog niet in het nieuwe systeem" en "we zijn er mee bezig").
    Hebben heel even een kiestoon gehad, en konden gebeld worden door @home/ziggo gebruikers, maar buiten ziggo alles nog op KPN lijn. Porteren is dus nog steeds niet gelukt. Sinds begin october is de ziggo lijn dood.
     
  3. Ik heb een nieuw alles-in-1 pakket aangevraagd. Gisteravond gebeld met de toppers van de helpdesk. Mijn oude aanvraag was overgegaan naar een speciaal team... status onbekend.. ook geen telefoonnummer van dit speciale team.

    Nieuwe aanvraag loopt goed zei deze jongeman, naar verwachting komt de monteur op 25 oktober.

    Ach die 2 weken wachten kunnen er ook nog wel bij! :censored:
     
  4. Wij hebben sinds een week geen telefoon van ziggo meer, de lijn is konstant in gesprek!!!!! :cry:
    Als je de klantenservice belt krijg je telkens een ander verhaal, de ene zegt dat het dezelfde dag zou worden verholpen en de ander zegt dat de technische dienst een gigantische achterstand heeft omdat er heeeeeel veel klachten zijn.:!::?:
    Ondertussen weten ze wel dat het probleem bij hun ligt maar ze doen er niets aan.
    U moet maar gewoon afwachten wordt er verteld.
    Een buurvrouw heeft in het begin dat ze @home had bijna 9 maanden zonder telefoon gezeten.
    Ik hoop toch echt dat het niet zo lang gaat duren.:no:
    Ondertussen moet je je blauw betalen aan je mobiele telefoon kosten.
    Het enige wat we hebben gedaan is van @home: losse internet, telefoon en tv naar een bundel gaan. en naar ziggo maar daar hadden we dus geen keus in.
    Toen het nog @home was hadden we alleen in het begin af en toe een telefoon uitval maar verder ging het goed, tot het ziggo werd.
    iIk wens iedereen met ziggo problemen veel sterkte.:rolleyes:
     
  5. Hebben ze dat al vastgesteld ?
    Want het zou eventueel nog aan je telefoon of bekabeling kunnen liggen, maar dat kun je heel snel zelf even checken.

    Als je de telefoonstekker achter uit je modem haalt zodat er geen telefoon of splitter meer op aangesloten zit. Daarna voor de zekerheid nog even je modem laten resetten (uit en weer aanzetten). Als je modem dan weer helemaal is opgestart, wat een minuut kan duren of zo, probeer dan jezelf nog eens op te bellen. Is je nummer dan niet meer in gesprek, maar gaat hij gewoon over, dan zou het probleem in je telefoon of kabels kunnen zitten. Sluit in dat geval eens een losse telefoon aan (een andere als je normale) om te testen.

    Ben je nog steeds in gesprek zonder aangesloten telefoon, dan zal er inderdaad iets met je modem of de centrale aan de hand zijn.
     
  6. ziggo

    we hebben de kabel eruit gehad, de modem opgestart, geprobeerd met een vaste telefoon en dit alles een paar keer herhaald maar het hielp niet, de lampjes van telefoon 1 en 2 blijven ook knipperen. daarom hadden we ziggo gebeld. ze hadden meteen verteld dat het probleem bij hun ligt. alleen doen ze er niets aan.:no:
    we hebben alleen van lossen pakketten 1 bundel gemaakt, een alles in 1 pakket bij ziggo, ik denk dat dat het probleem is, zou wel te moeilijk zijn voor ze.
    maar als je mailtjes stuurt reageren ze niet eens.
     
  7. Er ligt vermoedelijk een stapel mailjes van (virtueel) een paar meter hoog omdat er denk ik veel vragen vanuit de migratie van @home klanten gekomen is. Wil je snel een antwoord moet je bellen met de helpdesk of hopen dat een ziggo-medewerker het op dit forum oppakt (in zijn vrije tijd). Als je op een mail-antwoord wacht kan dat lang duren vrees ik, en ook nog de kans dat je dan alleen een standaard antwoord krijgt.
     
  8. Ik heb op 8 september de verkeerde modem gekregen en kan vanaf die datum wel internetten, maar niet bellen. Na diverse telefoontjes aan ziggo (met mijn gsm) werd mij tot 5x toe beloofd dat ik een nieuwe modem zou krijgen. Die heeft een monteur inmiddels afgeleverd (waarom is mij een raadsel) maar ik heb nu nog steeds geen activatiekode en dus geen telefoon. kan iemand mij helpen??????
     
  9. hmm, volgens mij heb je dit dubbel gepost, ik gaf je net antwoord in een ander topic:

    Heb je de activatiecode niet meer die je op 8 september gebruikt heb om je huidige modem te activeren? Volgens mij is de activatiecode namelijk gelijk. Misschien moet je eerst je huidige modem afmelden voordat je de nieuwe kunt aanmelden trouwens.
     
  10. telefoon

    hey hallo

    ook ik heb een klacht betreffende de telefoon.
    wij hebben op papier staan dat we vanaf 9 sept 2008 een telefoon aansluiting zouden hebben. het is nu inmiddels 21 okt. en juist ja nog steeds geen telefoon. wij hebben nu ongeveer al 16 uur met onze mobiel gebeld naar ziggo en worden steeds maar van het kastje naar de muur gestuurd. eerst moesten wij twee dagen wachten op tel. contact met de t.d. van ziggo, toen werden het vijf dagen en nu de laatste keer was het maar liefst tien dagen. iedere keer werd ons verteldt dat we dan de zo fel begeerde aansluiting zouden hebben.ik heb al verscheidene malen gevraagd om het nummer van de t.d. maar dat krijgen we niet. het schijnt dat we wel een lijn hebben maar ze vertikken het gewoon om ons aan te sluiten. we zijn in het bezit van een motorola modem en bij hun staan we geregistreed met een ander modem. het is gewoon een kwestie van de naam veranderen en dat kost nu al bijna anderhalve maand. ik vind het inmiddels associaal om zo met mensen om te gaan. niemand verteld ons hoe het nu verder moet en we zijn het meer dan beu en de juiste personen krijg je maar niet te pakken, WAARDELOOS
    groet...Peter de kroon
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina