1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Inzamelen telefonie problemen.

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door BenJ, 11 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. opgelost de problemen met ziggo

    Ja vandaag maar weer Ziggo gebeld met de vraag waarom ik nog geen goede verbinding had. Hun antwoord was: door een porteringsprobleem hebben wij uw nummer niet goed kunnen overnemen er is een brief onderweg. Ja... en wat staat erin de brief .. precies wat ik zeg... en nu... u mag van ons een ziggo nummer uitzoeken... werkelijk waar... en hoe lang gaat dat dan duren voor dat functioneert... hm... laat ik eens kijken... 3 werkdagen.... wat zegt u?????... nou ik vraag het even na.... 24 uur... dus morgen heb ik een telefoonverbinding die ook echt werkt na 6 weken???? Jazeker... Ik werd doorverbonden naar de administratie... schandalig vonden ze het daar. Het nieuwe nummer werd gelijk ingevoerd en zie daar... binnen 2 uur een goed werkende verbinding. Dus dat is opgelost. Nu mijn familie, vrienden en kenissen en overige instanties nog op de hoogte stellen van ons nieuwe nummer. En natuurlijk dien ik een klacht in bij Ziggo. Tot zover dit probleem. Mijn advies: wanneer je overstapt naar Ziggo vraag dan gelijk een telefoonnummer van Ziggo aan wanneer er dan iets fout mocht gaan met portatie van je oude nummer blijf je bereikbaar.
     
  2. Ik heb mijn telefoonnummer meegenomen van @Home, miv 1 juli 2008, naar Telfort. Maar Ziggo heeft doodleuk mijn telefoonnummer opnieuw uitegegeven....
    Hier kwam ik achter nadat ik gebeld werd door allemaal vreemde mensen die beweerde het goede nummer te hebben gebeld. De nieuwe Ziggo abonnee gaat het probleem oplossen en ik wens haar veel suc6.
     
  3. telefoonnummers dubbel uitgeven

    Zelf ben ik een van de Ziggo gebruikenrs di een al bestaand telefoonnummer heeft gekregen.

    Ruim 350 contactpersonen bellen nu regelmatig met een voor hen onbekend persoon. Tevens worden er prive berichten op hun voicemail ingesproken.

    Het probleem is al lang bekend bij Ziggo, echter is ons telefonie probleem, wat nog verder gaat nog steeds niet verholpen.
     
  4. Ik heb heb het net andersom gedaan, van Telfort naar Ziggo (@Home), toen begon het probleem, mijn nummer bestaat niet meer, 8 september gebeld, ze zouden het voorleggen aan de Technische Dienst en ik zal deze week worden teruggebeld (op mijn mobiel dan)
    Ik kan wel uit bellen, maar de mensen kunnen mij niet bellen.
    We zullen zien hoe dit afloopt, ik wil geen niet nummer...
     
  5. Vanavond heeft Ziggo teruggebeld en het probleem opgespoord, was (zoals ik eigenlijk al dacht) de portering die fout was gegaan, het inkomende nummer zat nog bij mijn oude provider, uitgaande zat bij Ziggo en werkt wel.

    Prima en vriendelijk geholpen door de Ziggo Technische Dienst.
    Na het weekend zullen we weten of het werkt.
     
  6. Ziggo telefonie: mijn geduld is op

    Mijn geduld is op met Ziggo telefonie. Met begrip voor de mensen die daar werken moet ik constateren dat de organisatie incompetent is en de QoS (quality of service) volstrekt onvoldoende. Ik ga nu terug te stappen naar KPN voor telefonie en internet. Bij de adreswijziging voor nummer en email naar al mijn contacten zal ik dan deze ervaringen met ziggo toevoegen:

    De reden voor mijn adres en telefoonnummer wijziging is mijn slechte ervaring met Ziggo telefonie:
    24 Jun 08
    Pakket Alles-In-1 Plus aangevraagd (zonder portering, met VolopBellenAltijd)
    9 Jul 08
    Ontvangst pakket
    11 Jul 08
    Ontvangst "wijzigingsbrief" aanvraag, gedateerd 24 juni 2008, onderwerp "wijziging"
    12 Jul 08
    Pakket geïnstalleerd:
    Digitale TV werkt onmiddellijk, analoge TV onveranderd goed
    Internet werkt niet
    Telefoon (072-888 1375) werkt niet
    12 Jul 08
    Tot 15 juli diverse malen contact met klantenservice na eindeloos wachten
    15 Jul 08
    Internet werkt, Telefoon niet
    15 Jul 08
    Tot 24 juli diverse malen contact met klantenservice na eindeloos wachten
    24 Jul 08
    Factuur (203280801) ontvangen voor volle bedrag Alles-in-1 Plus met VolopBellenAltijd over periode 11 juli tot 1 aug en maand augustus
    24 Jul 08
    Contact klantenservice: Klacht over factuur en VolopBellenAltijd afgezegd
    29 Jul 08
    "Wijzigingsbrief" klantenservice (dd 24 juli 2008): Alles-in-1 Plus zonder VolopBellenAltijd
    29 Jul 08
    Contact klantenservice over nog steeds niet werkende telefoon
    12 Aug 08
    Telefoon werkt voor het eerst !!!
    14 Aug 08
    "Wijzigingsbrief" klantenservice (dd 25 juli 2008): DigitaalTotaal pakket (heb ik nooit om gevraagd) toegevoegd met korting voor hetzelfde bedrag
    14 Aug 08
    Contact klantenservice: gemeld dat telefoon (072-888 1375) pas sedert 12 aug 2008 werkt. Verzoek hier rekening mee te houden in factuur
    26 Aug 08
    Factuur (206307544) met slechts gedeeltelijke compensatie voor het gefactureerde maar nooit aangevraagde DigitaalTotaal
    26 Aug 08
    Tot 5 sep: In uitvoerig gesprek met klantenservice een 2e telefoonnummer aangevraagd met portering van bestaande KPN nummer 072-581 8712
    4 Sep 08
    "Wijzigingsbrief" (dd 1 sep 2008) met bevestiging 2e lijn (072-581 8712) en VolopBellenAltijd op deze lijn ontvangen (nog steeds met DigitaalTotaal pakket en compenserende korting)
    5 Sep 08
    Machtigingsformulier voor portering van Ziggo ontvangen en ingevuld teruggestuurd
    18 Sep 08
    Bestaande KPN lijn (072-581 8712) zonder enige aankondiging afgesloten. Contact klantenservice Ziggo geeft geen duidelijkheid over datum aansluiting 2e lijn
    22 Sep 08
    Na herhaaldelijk contact klantenservice nog steeds geen duidelijkheid 2e lijn
    24 Sep 08
    Contact klantenservice: 2e lijn kon helemaal niet worden aangeboden en kan niet worden geleverd door Ziggo Het geporteerde nummer 072-581 8712 is wel overgedragen aan Ziggo (!!!)
    25 Sep 08
    Op grond van wanprestatie Ziggo 2e lijn afgeschreven bij klantenservice; 1e lijn als enige gehouden
    6 Oct 08
    Klantenservice gevraagd VolopBellenAltijd in te stellen op 1e lijn (072-888 1375) 9 Oct 08
    Telefoonverbinding valt middenin gesprek weg en komt niet meer terug. Modem moet worden ge reactiveerd en gereset, werkt dan goed op internet. Klantenservice kan niets vinden en stuurt monteur op 13 okt (!)

    Dit doet de deur dicht: minstens 4 dagen geen telefoon!

     
  7. Geen telefonie

    Telefonie al zins we overgestapt zijn van orange naar Ziggo nul komma nul
    Volgens ziggo is alles in orde maar volgens monteur gratis installatie niet mogelijk tot ongeveer 8 oktober. Dat hebben we gehad maar nog steeds geen telefoon geen kiestoon niks zo dood als een pier.
    Hebben meer mensen dit probleem of ben ik de enige
     
  8. vermelding telefoongids

    Sinds ik van KPN naar @home/Ziggo ben overgestapt, is mijn vermelding in de digitale telefoongids ook gewijzigd:
    allereerst de oude vermelding via KPN:
    Achternaam Voorletters Postcode Plaatsnaam Telefoonnummer

    na porting telefoon naar @Home/Ziggo
    Voorletters Achternaam Postcode Plaatsnaam Telefoonnummer

    Dat is dus moeilijk zoeken, ik ben benieuwd of dit euvel zich ook in de papieren telefoongids voordoet.
     
  9. telefonie bij Ziggo

    Onze telefoon is ook nog zo dood als een pier (vanaf 1 oktober), geen idee hoe lang dit nog gaat duren...
     
  10. Heb sinds vorige week Alles in 1 Extra en de nieuwe Modem.

    Bij persoonlijke gegevens staat nog steeds Z3 maar dat maakt niets uit want
    de nieuwe snelheden doen het redelijk.

    Nu over de Telefoon:

    Na activatie van de modem bleef het T1 lampje branden ofschoon ik nog
    geen bericht van KPN heb gekregen en nog steeds met KPN bel.
    Ik dus een telefoon (oude met kabel) aangesloten en wat zou ik zeggen..
    ik kan al bellen en het nummer wat wordt weergegeven is mijn nummer
    van KPN wat nog moet worden overgezet....
    Enigste probleem bij het bellen is onzettend veel ruis maar dat moet ik nog
    bekijken als ik overgezet ben.. misschien wordt het dan beter

    Alleen als ik gebeld wordt gaat natuurlijk de KPN telefoon over...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina