1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Inzamelen telefonie problemen.

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door BenJ, 11 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Willen degenen die nog steeds met problemen zitten met telefonie zich met naam en adresgegevens bij mij kenbaar maken via een PB ? Gaarne voorzien van een korte toelichting. De MGV heeft afgesproken met Ziggo dat deze hier zsm een oplossing voor gaat bieden.

    Het gaat hierbij om mensen die zonder zijn komen te zitten, dan wel omdat het niet wil werken of omdat een nummer portatie niet goed verloopt.
     
  2. Telefonie vragen/opmerkingen en problemen

    Heb inmiddels al een aantal weken achtereen zomaar een telefoonuitval op lokaal nummer, modum resetten en het was weer goed, tot vorige week, toen bleef de boel een 60 uur in de stress, dooie lijn, helpdesk vertelde, er is geen storing, reset u de boel maar eens, op de website staat nu, je mag de modum niet resetten, medewerkster vandaag aan de lijn gehad, er was dus wel een storing, drama,,,
    Maar, mijn grootste probleem met telefoon storingen is,
    ik zit met mobiel pre-paid kaart, dus als er op de huistelefoon een storing is en ik wil dan naar de helpdesk bellen, kost het de normale 10ct p.m, plus de kosten van de provider, in mijn geval, 1.25 euro p.m. Telfort, er nog overheen.
    Verder heb ik in het storingtopic een oplossing neergezet voor het resetten c.q. in de meestel gevallen weer online kunnen komen met de huistelefoon, daarvan wist men ( vandaag gehoord van medewerkster) zelf nog niet eens dat het zo op te lossen was.
    misschien mocht ik dit hier niet plaatsen, zo ja, neem er kennis van.
    Gegroet
    Gem1e
     
  3. ik zal je een PM sturen


    :)
     
  4. telfonie/basisinternet van casema

    Per 1 augustus 2008 zijn we overgestapt van Oline naar Ziggo.
    Al vanaf 1 augustus proberen we een goede verbinding te krijgen van casema/ziggo. Wij zelf kunnen bellen en tussen casema versus casema kan er ook gebeld worden. Verder zijn we door niemand te bereiken. Ontelbare keren klantenservice gebeld en die zeiden dat ze een probleem hadden met onze telefoonverbinding. Een routeringsprobleem.. nou ik weet niet wat dat inhoud en zij konden mij niet zeggen wanneer dit allemaal is opgelost. Wie helpt mij ik wordt hier echt stapel van.
     
  5. Probeer op je KPN Abonnee-Overgave-Punt (in mijn geval in de meterkast), ook nog eens een telefoon op de KPN lijn aan te sluiten. Ik had dus een telefoon ingeplugd op het Arris modem van @Home en een telefoon op de KPN lijn. Mogelijk doet de KPN moeilijk, want dat was mijn ervaring. Ik was via hetzelfde nummer zowel via @Home (voor @Home klanten) als via KPN (voor de rest) bereikbaar en ik kon ook via beide lijnen uitbellen zie:
    http://www.ipbforum.nl/experiaboxforum/viewtopic.php?f=12&t=2254
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2008
  6. telefonie vragen/opmerkingen en problemen

    Was het maar waar dat we via de originele kpn lijn in konden pluggen... Voor we naar Ziggo/casema gingen hadden we telefonie van Online. Het modem van Online moesten we voor 1 augustus al inleveren anders volgde er een boete. Dus dat hebben we trouw gedaan. Per 1 juli hebben we een machtiging gestuurd naar Ziggo voor overname van ons telefoonnummer en alles zou per 1 augustus rond zijn. Het is nu september ben erg benieuwd wanneer dit allemaal rond is. Misschien zijn er nog meer mensen met suggesties???
     
  7. Als je bewijs op papier hebt, kun je ze toch in gebreke stellen?
     
  8. telefonie vragen/opmerkingen en problemen

    We hebben ze inmidels aansprakelijk gesteld hun reactie is: Wij bellen u zodra alles rond is. Inmiddels ook een adres ontvangen waar ik mijn klachten naar toe kan sturen. 1 troost, er was nog iemand waar het zo stroef verliep...
     
  9. Dit is inderdaad een redelijk standaard reactie. Als het is opgelost kan men precies nagaan hoe lang u werkelijk deze problemen heeft ervaren, waarna een vergoeding op maat kan worden beoordeelt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina