1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Betalingen aan ziggo/ regelingen met Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Artemisia, 11 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Je probleem is doorgestuurt en inmiddels opgepakt.

     
  2. Helaas, geen enkele reactie en ook geen Digitale TV :{
     
  3. Eergisteren plotseling een telefoontje van een keurige senoir agent van het klachtenteam die zich verontschuldigde voor de late reactie en die per direct de digitale aansluiting voor de TV activeerde. Tevens zou er een mogelijkheid zijn voor een coulance betreffende de gemaakte telefoonkosten vertelde hij. (Ben benieuwd...)

    De service achteraf is prima, de klantenservice/communicatie an sich helaas niet.

    Mocht de betreffende agent hier meelezen, dank je, films kijken is digitaal een stuk fijner ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina