1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Betalingen aan ziggo/ regelingen met Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Artemisia, 11 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Spoedbetaling of niet, normaal gezien zou het geld binnen drie dagen moeten zijn overgeboekt. Het is blijkbaar nog steeds een (administratieve) janboel bij Ziggo - ik ben inmiddels zo'n beetje ervaringsdeskundige - met alle vervelende gevolgen voor klanten van dien. Ik vind het ook onsportief dat een aantal forumleden de banken nog de schuld probeert te geven terwijl het probleem duidelijk bij Ziggo ligt.
     
  2. Ach ik heb op 28 mei een bedrag overgemaakt welke nog steeds niet is verwerkt.....

    En de antwoorden die ik van de helpdesk heb gekregen zijn echt lachwekkend.
     
  3. Kleine update.

    Heb dus m.b.t. geval 1 via mail de bevestiging gekregen dat die spoedbetaling van 3 juli op 11 juli administratief was verwerkt, echter, nog steeds geen film 1,2,3,4. Op 19 juli maar weer eens telefonisch contact gehad met de klanten/factuurservice ( gesprekkosten € 14,97 )

    De dame aan de telefoon zegt dat ik lieg over de mail want er is nog steeds een afsluiting van kracht omdat..er geen betaling binnen is :roll:


    Ik weet het niet meer, ruim € 60,- kwijt aan telefoonkosten met m'n gsm, diverse malen voor leugenaar uitgemaakt en op 1 adres geen TV meer. (Behalve de normale zenders)

    Nu kan ik wel een klachtenbrief gaan schrijven of wederom gaan bellen maar ik denk dat het inmiddels beter is om te gaan sparen voor een schotel o.i.d :?
     
  4. Zoals ik je al in een PB mailde, zijn jouw problemen doorgezet naar de afdeling klachten en die zijn daar aan bezig.
     
  5. En dan hopen we maar dat DAAR een bevredigende aktie uit voort vloeit INCLUSIEF de nodige compensatie... Keep my fingers crossed.

    Gert.
     
  6. Het is ook erg aardig dat je dat hebt willen doen maar tot op heden heeft het geen zoden aan de dijk gezet zoals je kunt lezen.
     
  7. Update ( 4 augustus 2008)

    Een dreigbrief van @home : Beeindiging overeenkomst.

    Op grond van artikel 14.2E van de Algemene Voorwaarden is de overeenkomst met onmiddelijke ingang ontbonden. De vordering van € 24.90 zal worden overgedragen aan de gerechtsdeurwaarder (etc etc)

    (Dat is waarschijnlijk de laatste termijn welke niet is betaald omdat er geen levering meer is van TV Digitaal Totaal op het adres sedert de datum die eerder gepost is in deze thread )

    @Kingnogwat, geen enkele reactie meer van @home/Ziggo, noch op de klantenformulieren op de website, nog op de eerder vertsuurde mails dat het bedrag gewoon binnen was gekomen (welliswaar met tig dagen vertraging maar toch, het wás er opeens volgens de klantenservice-maildienst, enkele dagen later was het er volgens de dames van de factuurservice weer onvindbaar maar dat terzijde)

    Nu gaat het dus opeens over de laatste termijn, wederom bellen is geen oplossing in deze daar dat inmiddels ruim €70,- euro heeft gekost)

    Wat was de nieuwe raclameboodschap van Ziggo ookalweer? Ziggo gaat naar de klanten luisteren? Jammer dat Ziggo geen gehoorapparaat heeft dan. :{
     
  8. ik heb alles in 1x MOETEN betalen anders ging de stekker er uit...
    reden: ZIGGO was vergeten op mijn aanvraag betalingsregeling te reageren...

    men kon nu niets meer voor mij doen,en anders kon ik kosteloos opzeggen.
    ik vind dit geen manier van omgaan met klanten.

    dit is gewoon machtsmisbruik,iets anders kan ik er niet van maken.
    boos worden heeft geen zin,ze gooien gewoon de telefoon er op.

    ik vind het buitenproportioneel dat klanten de dupe worden van fouten die ZIGGO zelf maakt.
    ik spreek voor mijzelf uiteraard.
     
  9. @home bestaat niet meer,dus is die brief niet geldig lijkt mij.
    je betaald immers aan ZIGGO [ander rek. nr. ook]

    als het allemaal klopt wat jij schrijft zat ik al bij een advocaat om eens te informeren of dit allemaal zomaar kan en mag.
    een eerste informatief gesprek is altijd gratis.
     
  10. Briefpapier is gewoon van AtHome en zowel bank- als postbanknummer zijn hetzelfde.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina