1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Betalingen aan ziggo/ regelingen met Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Artemisia, 11 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. niet... ik moest hoe dan ook gewoon betalen.[anders ging de stekker er uit]
    ik vind dat ze vervelende machtsspelletjes uitoefenen.
    en volgens mij interreseert het ze niets als je opstapt.
    daar ben ik al meerdere keren aan herinnerd,dat ik dat dan maar moest doen.

    je word ook gewoon voor leugenaar uitgemaakt door sommigen.
    ik heb nog steeds ellende met bijna alle producten uit mn bundel,behalve de telefoon.
    maar nu las ik net op de storingpagina van mijn gebied [MK] dat als ik mijn modem nu zou resetten dat mn telefoon er dan ook uit ligt...
    dat gaat over een bepaald type modem. [en ik heb er zo 1]

    en een alternatief is er hier niet voor mij,in ieder geval niet met een alles in 1 waar "ik" wat aan heb.
    dit kan je geen aanloop problemen meer noemen,en die ouwe man ZIGGO heeft nog wel érg veel kinderziektes.

    de consumentenbond kijkt nu alleen nog vanaf de zijlijn mee,dus die druk is er af voor ZIGGO.
    ik vind ze niet erg eerlijk bezig in ieder geval.
    [zo dat lucht weer even op]

    helaas je kunt weinig doen denk ik... :cry:
     

  2. Idem hier. Er is dus géén oplossing ondanks de gesprekken en beloftes die men heeft gehad met de consumentenorganisaties begrijp ik?

    En het rare is dat de kwaliteit van de producten enorm achteruit is gegaan sinds de naamsverandering/overname/fusie. Veel terugkomende problemen met uitgaande mail, trage internetverbinding (bij het hoogste abonnement van € 69,95 !) slechte servicelijn en klantenservice (zowel de deskundigheid van de medewerkers als de bereikbaarheid hiervan is uitermate slecht) en regelmatig blokkerig beeld bij TV of langdurige storingsmeldingen .
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jul 2008
  3. Dit is echt onzin. Een spoedbetaling duurt maximaal iets van 10 minuten.
    Vaak genoeg heb ik een auto o.i.d. aangeschaft en op deze manier betaald.
    De "tegenpartij" moet wel even zijn bank bellen om te verifieren. Doen ze dat niet zal het dar idd mogelijk de volgende dag in het betalingsoverzicht verschijnen maar dan wel met "valuta" vorige dag.
     
  4. Een betalingskenmerk is voldoende. Geen betalingskenmerk? Geen betaling gedaan :D
     
  5. Een SPOEDbetaling is dezelfde dag (indien voot 13:30 gedaan) over, anders de eerstvolgende werkdag daarna. Het contactformulier kennen we inmiddels :wink:

    Gert.
     
  6. Klopt.

    De postbank :


    ABN-AMRO





    Ect , ect.
     
  7. Er gold voor het MK gebied dat een betaling gedaan voor 14.00 uur via het GWK op de rekening MK aangemerkt werd als zijnde betaald.
    GWK geeft daarvan een bevestiging aan MK/Ziggo
    Nagevraagd is al inmiddels welke "spoedoverboekingen" via een andere weg (internet/giro/bank) ook inderdaad voor 1400 op dezelfde dag worden bijgeschreven op de rekening van Ziggo en dan in behandeling kunnen worden genomen.

    Het probleem wat hierop slaat is al doorgezet.
     
  8. wat ik persoonlijk erg vervelend vind,is dat de klanten nu al 2 maanden "begrip" moeten hebben en "coulant" moeten zijn,maar andersom is dat niet echt het geval.
    ik begrijp dat vanwege casema de coulantie nu echt helemaal gaat verdwijnen?

    waarom is er toch heel veel verandert[en gebeurt dat nog] ,terwijl stellig beloofd was dat de klant bijna niets van de fusie zou merken?
    dit is toch niet meer normaal uit te leggen?

    het is toch raar dat als na de fusie hier alles verkeerd gaat,ze vol kunnen blijven houden dat het aan mij zelf ligt?
    daarvoor werkte alles perfect.
     
  9. Ik maak precies hetzelfde mee, ik kreeg een brief na afschrijving van dubbele abonnementskosten in mei dat ik een betalingsregeling kon krijgen, moest ik bellen. Dus gebeld dat het wel een beetje veel voor m'n budget is een dubbele betaling, dat ik daardoor in de problemen kom. Dus de dame zegt me dat ik het in vier keer kon betalen, en het dubbele abonnementsgeld eerrst moest storneren bij de bank en dan de helft voor eind mei moest overmaken. De rest zou normaal worden geincasseerd. Maar ik kreeg een brief dat ik alsnog de volgende maand dubbel moest betalen. Ik dacht dat incasseren ze dus in juni. Maar nee, ze incasseren alleen juli. Kreeg ik zaterdag een brief dat ik binnen 5 dagen de andere helft zelf moest betalen anders wordt ik afgesloten van internet. Maar dat kan ik dus niet aan het eind van de maand. Incasso's gaan wel maar eigen betalingen niet. Dus het zal wel afsluiting worden, dank zij de fusie van Ziggo.*

    Wat ik dan niet begrijp dat op de online nota die ik heb uitgeprint staat dat het gehele bedrag binnen 2 dagen wordt geincasseerd van de bank.*
    Dus is de agendering die ik heb gemaakt voor vrijdag dan toch voor niets geweest?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jul 2008
  10. Nogmaals bellen of mailen heeft in dat geval dus totaal geen zin aangezien men opeens meent dat die 4 keer waarover eerder afspraken zijn gemaakt geen regeling zou zijn maar een voorstel. De klant heeft het gewoon verkeerd begrepen :roll:


    En ja, afsluiting zal het sowieso worden want ik heb inmiddels ook antwoord op het andere verhaal (de zoekgeraakte betalingen..)

    Niet lachen want het is te idioot voor woorden, als je betaald aan Ziggo (óók met een spoedbetaling) dan komt je bedrag inderdaad gewoon op dezelfde dag op hun bankrekening binnen máár WIJ moeten er als klant dan wel rekening mee houden dat het nog een tijd kan duren voordat Ziggo het administratief heeft verwerkt. Een spoedbetaling van 3 juli is dan volgens Ziggo op 11 juli verwerkt in de administratie .

    Quote uit het meest idiote verhaal betreffende betalingen die ik in mijn hele leven heb gezien:

    De eerste vetgedrukte zin is onsamenhangend , de zinsopbouw is vreemd, het verhaal/antwoord omtrent de betaling is nog vreemder..


    Je moet dus voortaan als klant wel snappen dat het ruim 8 dagen zal duren voordat Ziggo je betaling in de applicaties heeft verwerkt :shock:


    M.b.t. de laatste zin begrijp ik niet wáárom die er staat en waar die op slaat.


    Het bedrag stond dus eigenlijk als ik het goed begrijp gewoon op 3 juli op de postbankrekening van @home te Groningen en was niet verdwenen zoals een medewerker eerst verzon maar voordat het in de applicaties van Ziggo komt gaat er minimaal 8 dagen overheen.


    Het binnen 5 dagen betalen verhaal ( en anders afsluiten) zal dus ook nooit gaan werken op deze manier, je zal dan binnen 5 dagen na dagtekening van de brief nooit in het administratiepakket van Ziggo zijn verwerkt.



    @Kingpin: Heb nog geen respons gekregen van Webcare op het verhaal van de klant die al 8 jaar trouwe klant en afnemer is van alle producten van @home en waarbij de regeling van 4 termijnen resulteerde in de afsluitbrief van vorige week. Het is dus geen incident aangezien Marjo eigenlijk exact hetzelfde verhaal verteld in haar posting.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina