1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo klanten service

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Zer0K3wL, 11 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. yep.
    ze hebben namelijk nooit wat aan gedaan.
    heeft atm niet eens nut meer om ze maar constant op te bellen zelfs.
    resultaat is toch zelfde.
    niks opgelost.
    gevolgt met hun opmerking het ligt weer aan mij.
     
  2. Welk abo heb je van Ziggo?
     
  3. Als je heel erg zeker bent dat het probleem aan de kant van Ziggo ligt en dus niet in jouw PC zit, zou je om een monteur kunnen vragen. Deze monteur zal dan een speedtest uitvoeren op zijn PDA/laptop.

    Mocht het probleem echt aan de kant van Ziggo zitten, zal de monteur waarschijnlijk niets voor je kunnen oplossen. Maar dan heb je én @home wel de zekerheid dat het bekend is aan welke kant het probleem zit. En zal de technische afdeling toch verder moeten zoeken naar de oorzaak van je probleem.

    Succes.
     
  4. U maakt gebruik van Internet Intensief 20000 met de volgende snelheden:
    Maximale download: 20000 kbit/s - 2500 KByte/s
    Maximale upload: 2000 kbit/s - 250 KByte/s
    van de mail die ik elke keer krijg

    in elk geval hoor ik 20,000 kb/s
    te halen.
    en dat haal ik niet
    als jij zo graag ziggo fanboy wilt uithangen
    en me ban wilt geven ga je gang.
    je had veel eerder de zelfde vraag gestelt en ik had er toen ook al antwoordt opgegeven.
    je had ook in me profiel kunnen kijken.
    en dan nog
    laat me niet misleiden.
    dan moet Ziggo en ook @home dat maar is heel duidelijk vermelden bij producten.
    en niet hoe het er nu staat

    hier bv
    9980 kbps 9,75 Mbits
    hoort te zijn
    20,000 kbs 20,0 Mbits
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jul 2008
  5. Destijds was het zo dat @home de snelheid van 20mbit niet kon garanderen. Heb je ook voor getekend ( in de algemene voorwaarden)

    Doe zelf een onderzoek, kijk als er nog meer mensen bij jou in de buurt de snelheid wel of niet halen.

    Als jij de enige bent weet je waar je moet zoeken, dan ligt het aan je aansluiting tot aan je woningen, of... aan het gene wat onder je eigen verantwoordig ligt.

    Maak je trouwens gebruik van een router???

    Waarom praat je toch steeds over Ziggo & @home?

    @home bestaat niet meer, het is Ziggo... Je bent nu ook gewoon Ziggo abonnee, echter is je abonnement nog niet omgezet.

    Er zijn een aantal mensen die je hier proberen te helpen, je blijft je alleen maar tegen je provider afzetten. waarom ga je niet opzoek naar een andere provider, je klaagt wel, maar vervolgens stel je geen daden.....
     
  6. ik heb er ook nog nooit wat van gehoort dat @home lager heeft gezet weer.
    wat ik wel weet dat snelheid die ik nu haal.
    vergeleken met 20 mbit van adsl.
    en prijs verschil niet waard is.
    ik heb geen router
    afstand van modem tot computer is ook maar 60 cm
    er is zelfs tijd geleden gekeken naar was niks mis met me signaal.
    alleen hebben ze niet op snelheid problemen gekeken.
    maar dan nog 1 keer is snelheid rond 10 mbit off lager.
    de ene keer hoger.
    het valt niet te testen haast.
    tenzij getest wordt wanneer ik dat probleem ook heb.
    meestal overdag.
    en dan ook hele dag van 10:00 tot 23:00 zeker.
    als ik pech heb
    omdat nog niet is omgezet.
    en kan geen gebruik maken zelfs van ziggo pagina.
    en me mail adress valt onder @home nog
    ik heb kwa kabel geen andere keus.
    en kwa adsl ook niet

    wat dus bedoel bbnet wergeeft de snelheid ook in mbits.
    dus dat verhaal van 16 mbits klopt niet.

    http://speedtest.bbned.nl/test/results.php?kbps=20000&downloadtime=0.08&KB=2048&recorded=1
    dit is de snelheid die ik dan infeite moet halen.
    ik test anders wel via speedtest.net.
    als het traag is haal ik vaak gewoon zelfde resultaat als ik alkmaar selecteer.
    off groningen.
     
  7. Meneer... ? Z3i is wel degelijk 20Mbit (ongeveer 2600Kb/s), of heb ik al die maanden te snel internet gehad? :wink:

    Oja, ik heb melding gemaakt van 'storend bericht'.
     
  8. Pfff, je valt in de herhaling.

    Het enige probleem wat jij hebt ten opzichte van andere 'voormalig @Home' abonnee's is dat je de beloofde snelheid niet haalt van Z3i.
    Verder is alles uitgelegd over het niet kunnen bereiken van 'Mijn Ziggo'. Dit is opgelost door @Home 'variant' nog online te laten. Klaar! Tijdelijk opgelost en geen reden om over te zeuren.
    Daarnaast vallen onze emailadressen ook nog onder Quicknet/Multikabel! en heeft Casema nog steeds hun eigen @casema.nl adressen (of whatever). Pas als jullie (@home) er bij gekomen zijn, kunnen wij @ziggo.nl adressen aanmaken. Loop toch niet zo te zeveren!

    Nogmaals: je enige probleem is je snelheid! Focus je daarop, maar gezien je houding hier en je manier van communiceren zou ik het persoonlijk best wel begrijpen als ze jou op die lage snelheid laten zitten ;)
     
  9. Tis allemaal wat lastig te volgen, maar goed..

    Ziggo, zal je verbinding vast niet spontaan omlaag gezet hebben, dat lijkt me indien je er zelf niet omgevraagt hebt bijna uitgesloten.

    De daadwerkelijke 20Mbit haal je nooit... dus die laatste test uitslag slaat nergens op, wanneer je een 20Mbit abonnement hebt mag je blij zijn als je een downloadsnelheid haalt van +/- 16500 tot 18500kbs. Of te wel, de praktijk is dat je de maximale snelheid nooit niet zal halen, ook met ADSL is die zo goed als een utopie.

    Je verbinding kan van veel factoren afhangen, het kan zelfs zo zijn dat je netwerkkaart niet goed samen wil werken met je kabelmodem, er zijn zoveel verschillende parameters waardoor je verbinding langzamer zou kunnen zijn dan het gemiddelde. Probeer toch eens bij je in de buurt te kijken wie ook een vergelijkbare kabel internet verbinding heeft, dan kan je kijken hoe dit zich verhoudt tot jouw verbindingen.

    Ziggo zet je oude @Home abonnement niet zelf om, dit zul je zodra het kan volgens mij zelf moeten doen (is nu nog niet mogelijk, heeft met de technische inrichting van het netwerk te maken).

    Waarom zou je geen andere keus hebben?
    Het staat je vrij om te gaan en staan? Kijk bijvoorbeeld eens bij www.alice.nl Adsl & Internet voor een schappelijke prijs.

    Nogmaals, de snelheid waar jij jezelf mee vergelijk zijn indicatieve snelheden. de praktijk is voor iedereen anders...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina