1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo klanten service

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Zer0K3wL, 11 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Klopt.
    In een eerder gegeven advies, is om die testen te doen.
    Is er inderdaad een structureel probleem dan kan hij overgezet worden op een andere CMTS, is hij van die "10,000" kinderen af.
     
  2. Inderdaad. Maar zou het niet zo moeten zijn dat als er teveel mensen op hetzelfde CMTS zitten dat er dan automatische mensen worden overgezet naar ander CMTS middels load balancing? ALs er uit zou komen dat er teveel mensen op hetzelfde CMTS zitten en de load balancing het niet oplost lijkt me dat er meer CMTS capiciteit bij geplaatst zou moeten worden. Of zit ik hier mee in de verkeerde richting?
     
  3. Bij een klacht over snelheidsvermindering wordt er altijd door de monteur gekeken naar het aantal klanten op een bepaald cmts. mocht er inderdaad niet uitgeweken naar een andere of ander deel van een cmts, wordt er capaciteit bijgeplaatst.
    In dit geval moet vraagsteller gewoon die testen doen en die gegevens doorgeven. dit geldt trouwens voor alle klanten die claimen een te lage snelheid te hebben.
     
  4. yup
    dus dat verhaaltje bij @home gedeelte klanten service klopt ook niet.
     
  5. juli 12 2:27 17094 kb/s upload 1919 kb/s
    juli 12 3:00 16504 kb/s upload 1924 kb/s
    juli 12 3:02 16170 kb/s upload 1918 kb/s modem restart
    juli 12 4:30 17678 kb/s upload 1925 kb/s
    juli 12 6:32 16924 kb/s upload 1927 kb/s
    juli 12 7:47 16870 kb/s upload 1923 kb/s
    juli 12 7:47 16660 kb/s upload 1919 kb/s
    juli 12 8:53 16784 kb/s upload 1926 kb/s

    zat nog te slapen
    mjah wordt wakker.
    juli 12 19:44 11060 kb/s upload 1880 kb/s
    juli 12 21:50 9984 kb/s upload 1925 kb/s
    altijd overdag weer
    dan komt er ook nog bij dat ik nu zelfs s'nachts niet eens 19 mbit haalde

    capiciteit probleem off niet betaal voor 20 mbit niet voor 10 off 12 off 14 off 15 mbit
    das ook wel wat meer dan 10%
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jul 2008
  6. na 6 maand elke 5 verhuis dozen gekregen te hebben.
    krijg ik te horen sinds vandaag me 6e verhuis doos krijg.
    het moet niet gekker worden en kan ik me verhuis dozen shop beginnen dit is echt belachgelijk
     
  7. Die 6e zal niet meer gaan helpen dan de 1e of 2e. Waarschijnlijk ziet men correcties op je modem. Wanneer een verhuisdoos niet helpt, kun je om een monteur vragen.
     
  8. die heeft het ook al ge controleert en was niks mis mee ;>
     
  9. Maar zoals Tja ook al zei, als je al 5 keer eerder zo een verhuisdoos hebt gehad, zal de 6e inderdaad weinig effect hebben.
     
  10. wou dat @home gedeelte klanten service dit wist.
    want daar kijken ze nooit naar echt dom gewoon
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina