1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo klanten service

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Zer0K3wL, 11 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik bel
    voor trage verbinding.
    moet ik firewall uitzetten.
    cookies verwijderen.
    etc etc.
    nog steeds trager verbinding.
    moet ik verhaaltje luisteren van 10,000 kinderen die nu op internet zitten.
    dat verbinding traag maakt.
    het zal allemaal wel maar ik bel voor oplosing.
    mjah ik bel dus niet om verhaaltjes te horen.
    zo als me moeder dit voor het slapen gaan.
    ik betaal voor 20 mbit overdag kom ik niet eens op 12 mbit.
    en daar erger ik me aan.
    en dan erger ik nog erger aan als gene die me probeert te helpen geen bal verstand heeft van computers.

    probeert ook nog alles te rekken door heel alphabet op te noemen tijdens het spellen als off ik niet weet wat ie bedoelt.....
     
  2. Bij trage internetverbinding kunnen er twee oorzaken zijn:
    fout in het netwerk van Ziggo of fout in de huisinstallatie.
    Om een en ander uit te sluiten doet u het volgende:
    Start Windows op in de veilige mode. doe 3 maal een www.speedtest.net met een tussenruimte van 10 minuten.
    noteer alle gegevens en geef dit door als klacht aan de helpdeks.

    Vanzelfsprekend, dus overbodig, heeft u zelf al gezorgt voor een schone pc, harde reset van modem en de router, en een correcte bekabeling, vrij van alle bekende invloeden van buitenaf die de overlast kunnen veroorzaken.

    succes,
     
  3. Das het punt probleem ligt niet bij mij.
    en volgens klaten service ook niet bij Ziggo maar bij de 10,000 kinderen die zomer vakantie hebben.
    ja dat zal wel maar ik betaal en ik betaal voor 20 mbit.
    en niet voor 12 off 8 off 6 off 4 mbit.
    klanten service hoort mij te helpen niet verhaaltjes te vertellen over 10,000 kinderen.
    en tijd te rekken door
    doe als volgende dit dat.
    en dat maar te gaan spellen per letter.
    ik ben geen idioot.
    kan het anders ook wel verstaan zonder dat tijd gerekt wordt
    en dan nog ik betaal geen internet voor anderen alleen voor me zelf
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jul 2008
  4. Je vervalt enigzins in herhaling. Op deze manier kom je ook niet veel verder. Om het effect van die schoolkinderen te ontzenuwen zou je die speedtest kunnen draaien.
     
  5. klanten service ja
    en speedtest controleer ik elke keer.
    enigste tijd dat ik bv snel haal bv s'nachts haal ik 19 mbit.
    overdag 10 mbit off trager off ben lucky
    aan de configuratie ligt het tenminste niet ;>
     
  6. Ik betaal bij Telfort ook voor 20 maar krijg 14? dus dat zal bij Ziggo ook wel zo zijn. Afstand tussen de hoofdkast en de aansluiting.

    Kunnen ze daar iets aan doen? nee? bij geen enkele provider.
     
  7. Kleine correctie: je betaald voor een verbinding tot 20 mbit. En inderdaad, als je verder van de wijkcentrale zit, of als het gewoon druk is op het netwerk, dan haal je dat niet. Maar in hoeverre is dat een probleem? Je downloads lopen wel gewoon door hoor. En webpagina's komen net zo snel, daar merk je geen verschil.
     
  8. Ziggo garandeert je speed tot op 10% structureel. Als de load ergens inzakt dan is er een capaciteits probleem. Als dat niet bij jezelf ligt dan staat Ziggo daar voor aan de paal. Dan zal Ziggo dus iets moeten doen aan het knooppunt waar jij samen met die 10.000 kinderen opzit. Dus gewoon er op staan dat er een monteur komt kijken. De evt. "dreiging" dat als het toch bij jezelf blijkt te zitten en de kosten in dat geval voor jouw zijn, hoef jij je dus niet druk om te maken begrijp ik.
     
  9. heb eerder 6 maand lang gevraagt om monteur was elke keer afgewezen door @home toen.
    zelfs dat me kabel modem vervangen zou worden was ook afgewezen.
    nu beginnen de problemen weer erger te worden dus ja bel ik krijg ik weer dit gezeik.
    en dat verhaal van die 10,000 kinderen komt niet van mij maar van 0900 0740.
    die weigeren ook maar wat te doen.
    en dat is mijn klacht.
    dat van 10% weet ik maar das blijkbaar niet zo bij @home gedeelte.
    mag je niet zeuren als je 12 mbit haalt op 20 mbit lijn is volgens hun niet traag en mag je niet over klagen.....
     
  10. Fout. De snelheid van kabelinternet word niet of nauwelijks beinvloed door de afstand tot een hoofdkast. Dit is wel zo bij mensen die via hun telefoonkabel (ADSL) internetten. En wat kunnen ze daar aan doen afstand tot centrale verkleinen of hun net verglazen:-P.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina