1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Website FTP wat nu weer?!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Jam, 11 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. het had en heeft niets met mijn pc te maken,zoals ik al eerder schreef "al mijn andere ftp servers/inlog werken wel gewoon"
    en men heeft het toch echt anders opgelost,want ook "bij ziggo" kon men niet met mijn gegevens inloggen.
    ook de 3 monteurs die langs zijn geweest hebben geconstateerd dat het probleem niet hier zat.

    als men mij nu verteld dat het probleem "bij ziggo" zat,wie ben ik dan om het hier anders uit te gaan leggen?
    maar goed het is nu opgelost.

    even heel simpel gesteld: als alles hier altijd perfect heeft gewerkt,en ik vanaf de fusie steeds alleen maar storingen en problemen ondervind,vind ik het heel erg flauw als ik telkens mn modem moet resetten en telkens te horen krijg "het moet bij u zitten"

    de monteurs hebben ook alles gecheckt met de laptop die ze bij zich hebben,en de problemen geconstateerd zoals ik ze heb aangegeven.
     
  2. Je zou eens moeten weten hoe vaak de klantenservice te horen krijgt: "Het heeft altijd gewerkt, bij mij is niets mis. Sinds de overgang naar Ziggo is het drama.".

    En in 9/10 gevallen blijkt vervolgens dat er helemaal niets verkeerd bij Ziggo zat, maar het gewoon een fout bij de klant zelf was.

    En nee, ik zeg niet dat dit bij jou ook het geval is. Maar het had wel gekund ;).
     
  3. ik zou bijna zeggen: "hoe zou dat toch komen?!"

    na de 3e monteur [die het zelfde constateerde als de eerste 2] werd er pas toe gegeven.
    dát is pas raar.

    in de tussentijd moet ik wel blijven bellen en mailen anders word er niets aan gedaan,want zo is het ook.

    ook vind ik het niet kunnen dat ik in die tussentijd tot 5 keer toe er aan herinnerd word "dat ik dan op kan zeggen" als het mij niet bevalt,maar daar struikelt hier niemand over,en krijg ik het idee dat dat maar normaal gevonden moet worden.

    ik vind het in ieder geval niet kunnen.
     
  4. Ik las in je eerste berichtje dat hij heeft gebeld, en dat het daarna meteen werkte.
    Als dat zo is dan heeft hij gebeld met de club die ik bedoelde welke geen wijzigingen anders kan doen dan op de ZIggo website.
    Er is wel een 'maar' in mijn verhaal, als je een eigen domein hebt, dan kunnen zij namelijk wel dat wachtwoord direct voor je wijzigen... (Hier stond ik even niet bij stil in vorige antwoord)

    Hoe het ook zij, het is fijn dat het weer werkt in elk geval!!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina