1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Website FTP wat nu weer?!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Jam, 11 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ziggo weigert te helpen.

    ziggo weigert te helpen met mijn ftp problemen.

    sinds een dag of 3 herkent de server mijn wachtwoord niet meer en kan ik niet meer inloggen.

    wat heb ik gedaan:

    opnieuw geactiveerd [mijn webspace]
    een nieuw wachtwoord aangemaakt.

    ik blijf een 530 error krijgen,mijn gebruikersnaam word wel herkend maar mijn wachtwoord niet meer.

    ik heb het geprobeert met diverse FTP programmas. [ws_ftp,filezilla,smartftp etc etc]

    ziggo houd vol dat het probleem bij mij zit,want volgens hun kunnen zij wel gewoon inloggen op mijn website ftp met mijn gegevens.[waarschijnlijk gewoon intern local ip]

    en ik heb ook niet de nieuwe updates waar men nu inneens naar verwijst,ivm het microsoft probleem.[beveiligingsupdate]

    zelfs met ftp via de browser krijg ik dezelfde error terug.
    het gaat ook niet met telnet of in DOS. [zelfde error]
    en toch blijft men volhouden dat het bij mij zit.

    op al mijn andere FTP websites [andere host/en] werkt alles prima.

    het ging zelfs zo ver dat de mevrouw bij de helpdesk tegen mij zei: "het is een gratis dienst,en ik hoef u daar niet mee te helpen"

    maandag sta ik in Alkmaar voor de deur bij MK !
    ik heb niets anders dan ellende met mijn volledige bundel sinds de overname,zowel digi tv,internet,en nu ook mijn ftp inlog.
    de enige antwoorden die ik uiteindelijk iedere keer weer te horen krijg zijn:

    sorry ik kan er niets aan doen.
    en, we gaan het onderzoeken.

    op iedere storing die ik heb gemeld,dit gaat nu al vanaf de overname zo.
    ik wil helemaal niet opzeggen,ik wil gewoon dat het allemaal weer werkt zoals VOOR de fusie.
     
  2. nieuwste error ftp,

    nu krijg ik weer andere meldingen:

    Status: Adres oplossen van ftp.quicknet.nl
    Status: Verbindingspoging mislukt met "WSANOTINITIALISED - Not initialized, need to call WSAStartup".
    Fout: Kan niet verbinden met server
    Status: Wachten om opnieuw te proberen....
    Status: Adres oplossen van ftp.quicknet.nl
    Status: Verbindingspoging mislukt met "WSANOTINITIALISED - Not initialized, need to call WSAStartup".
    Fout: Kan niet verbinden met server
    Status: Wachten om opnieuw te proberen....
    Status: Adres oplossen van ftp.quicknet.nl
    Status: Verbindingspoging mislukt met "WSANOTINITIALISED - Not initialized, need to call WSAStartup".
    Fout: Kan niet verbinden met server
    Status: Adres oplossen van ftp.quicknet.nl
    Status: Verbindingspoging mislukt met "WSANOTINITIALISED - Not initialized, need to call WSAStartup".
    Fout: Kan niet verbinden met server
    Status: Wachten om opnieuw te proberen....
    Status: Adres oplossen van ftp.quicknet.nl
    Status: Verbindingspoging mislukt met "WSANOTINITIALISED - Not initialized, need to call WSAStartup".
    Fout: Kan niet verbinden met server
    Status: Wachten om opnieuw te proberen....
    Status: Adres oplossen van ftp.quicknet.nl
    Status: Verbindingspoging mislukt met "WSANOTINITIALISED - Not initialized, need to call WSAStartup".
    Fout: Kan niet verbinden met server
    Status: Adres oplossen van quicknet.nl
    Status: Verbindingspoging mislukt met "WSANOTINITIALISED - Not initialized, need to call WSAStartup".
    Fout: Kan niet verbinden met server
    Status: Wachten om opnieuw te proberen....
    Status: Adres oplossen van quicknet.nl
    Status: Verbindingspoging mislukt met "WSANOTINITIALISED - Not initialized, need to call WSAStartup".
    Fout: Kan niet verbinden met server
    Status: Wachten om opnieuw te proberen....
    Status: Adres oplossen van quicknet.nl
    Status: Verbindingspoging mislukt met "WSANOTINITIALISED - Not initialized, need to call WSAStartup".
    Fout: Kan niet verbinden met server

    is er dan niemand die kan helpen?
     
  3. De meeste testen het op de heldpesk even in de internetexplorer, datzelfde kan jij ook...

    ww is gewoon hetzelfde als je hoofdaccount.

    ftp://home.quicknet.nl
     

  4. De webpagina kan niet worden weergegeven
     
  5. Dat zit hem echt in je eigen pc/instellingen, die pagina werkt prima...

    links boven op bestand, kan je daar kiezen voor ' inloggen als' ? zo ja vul daar even je hoofdemailadres als gebruikersnaam in, en je bijbehorende wachtwoord.

    zo nee, heb je ftp waarschijnlijk uitgeschakeld staan in je internet explorer. Dat kan je nalopen in via extra-> internet opties-> geavanceerd, en daar even zelf zoeken dan.

    Andere optie is het proberen via dos, voor info daarover kan je dit even doorlezen: http://www.valadis.nl/support/a007.html

    Succes!!
     
  6. vanochtend is er een monteur geweest,het FTP inlog probleem lag dus inderdaad bij ZIGGO.
    wachtwoord werd niet meer herkend door server.
    men heeft dat nu in orde gemaakt.[ook het zelf veranderen wachtwoord ging niet meer vanuit hier via "mijn ZIGGO"]

    mijn internet [snelheid] probleem,zit in de capaciteit van het oude cmts waar ik op aangesloten ben. [piekuren nog halve snelheid down]
    ZIGGO is [volgens de monteur] bezig met het implementeren van docsis 3.
    dat is namelijk wat de nieuwe [vooral upload] snelheden WEL aan kan. [3Mbit]

    ook buiten hier in de straat waren wat aanpassingen nodig om mijn product weer normaal te laten werken.

    al 1,5 week word ik door de helpdesk voor gek uitgemaakt en keeg ik telkens te horen "het ligt aan u"
    maar zelfs nu is gebleken dat het NIET aan mij lag,lacht men mij gewoon uit als ik het woord "compensatie" uitspreek.[onnodige telefoon kosten en een niet goed werkende BUNDEL]

    men sluit nog steeds nieuwe klanten aan op het:
    Alles-in-1 Extra


    Met dit pakket up- en download je supersnel en kijk je moeiteloos streaming video. Je maakt onbeperkt gebruik van nieuwsgroepen, belt voordelig en kijkt uiteraard digitale televisie.



    download: 16.000 kbit/s
    upload: 3.000 kbit/s



    • onderling gratis bellen
    • gratis digitale ontvanger + startpakket Digitale Televisie
    • gratis installatie

    64, 95 per maand

    maar de upload kan niet gehaald worden met docsis2 [volgens de monteur]


    wat vind de MVG hier van?
     
  7. Als ik het test dan haal ik de snelheid wel hoor met dit pakket.
     
  8. Ik denk dat hij doelde op de UPload snelheid. Die moet dus zo'n 3Mbit/sec zijn, oftewel +/- 375 Kbyte/sec.
     
  9. Ze zijn nu nog bezig met de upgrade naar Docsis 2, Docsis 3 komt pas later dit jaar.

    Dit heeft trouwens niets met de leeftijd van je CMTS te maken, het is een softwarematige en signaaltechnische upgrade. De CMTS blijft gewoon dezelfde.

    Overigens heeft (Euro)Docsis 1 een maximale upload per upstream van ongeveer 9 Mbit. Dit zou dus voldoende moeten zijn (mits er niet te veel bundelgebruikers bij elkaar zitten). Misschien wordt het uploadprobleem dus toch nog eerder opgelost dan de uitrol van Docsis 2.0.
     
  10. Dit stukje geeft stof tot nadenken.
    Het FTP stukje zoals je nu uitlegd is dmv een telefoontje opgelost.
    De monteur van oud Multikabel belt altijd dezelfde partij binnen nu Ziggo, die partij maakt dan dus een wachtwoord aan op ja inderdaad: mijnziggo.nl
    Als die site bij jou niet werkt klopt er ook aan jou kant iets niet, anders konden ook hun deze wijziging namelijk niet voor je uitvoeren... :?

    Ik zou toch de pc ook nog maar eens goed checken voor het geval dat het anders misschien weer vreemde problemen op gaat leveren :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina