1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoe lang duurt het voor "Mijn Ziggo" is bijgewerkt?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Santpoort, 10 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het valt me op dat "Mijn Ziggo" niet actueel is. Ik heb het 3 in 1 pakket basis nu al een paar weken maar op "Mijn Ziggo" bij "Mijn producten" staat alleen standaard tv en digitaal totaalpakket. Niets te vinden over internet en telefonie.
    Is het normaal dat het weken duurt voordat de wijzigingen worden doorgevoerd op "Mijn Ziggo"?
     

  2. Niet actueel is nog redelijk eufemistisch uitgedrukt. Er staat bij 'mijn facturen' nog een bedrag open dat al sinds 12 juli van mijn bank is afgeschreven.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina