1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klacht aan Ziggo, welk (mail) adres?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door meermeer, 10 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb een groot aantal klachten. Telefonie niog nooit gewerkt. Ineens werkt het(wie weet hoe lang) maar het beloofde telefoontje nooit gehad etc. Decoder weken later ontvangen etc...

    Kortom, wat is de beste manier om een klacht duidelijk te maken bij Ziggo
     
  2. Ik heb hier totaal geen problemen mee gehad. Maar, je kan ze eventueel ook bellen, voor het lokale tarief.
     
  3. via het formulier op de site.
     
  4. Ja, dan maken ze zich er vanaf met oh ja foutje bedankt. maar over vergoeding(korting op abo) geen woord.
     
  5. Jij vraagt toch om de beste manier? Als je het er niet mee eens bent, moet je het op je eigen manier doen, de manier waarvan jij denkt dat het de beste is. Vraag het anders niet ;)
     
  6. Bij de Webcare (cq. klachten) afdeling van @Home heb ik wel korting gekregen vanwege het nog te hebben geleverd van de nieuwe decoder.

    [Edit]
    Ben hierbij binnen 2 werkdagen terug gebeld door een medewerker van Webcare.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jul 2008
  7. Als je in een @home gebied moet je mailen naar klachten@home.nl meestal word het binnen 2 dagen beantwoord . (mijn ervaring)
    Voor het multikabel & casema gebied zou ik het niet weten.
    Succes! :wink:
     
  8. Is voor een MK gebied. Ik probeer het formulier nog wel een keer. :evil:
     
  9. Wij zijn MK gebied (had je kunnen zien met je slimheid ;))... Zucht... Suc6
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina