1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo heeft klachtenstroom weggewerkt

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BMWMaX, 9 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Je quote een beetje vreemd; ik had het over achterstallige problemen en jij noemt het melden van storingen. Dit laatste rammelt idd ook aan alle kanten en staat hoog op onze agenda. Buiten dat het veel onnodige telefoontjes en belasting voor de HD met zich meebrengt, veroorzaakt dat veel frustratie en onbegip en als straks het tarief weer op het oude niveau terug is, ook nog eens nodeloze kosten voor de klanten.
     
  2. Tja hoe staat het dan met bovenstaande klachten?? Daar hoor ik niets over.
     
  3. Ik heb gisteren 4 keer gebeld, ivm een herinnering voor de acceptgiro (tikfoutje in betalingskenmerk gemaakt). De eerste 3 keer werd ik automatisch opgehangen omdat de wachttijd langer dan tien minuten zou zijn. De 4e keer heb ik 25 minuten aan de lijn gehangen. Toen was ik het wel zo zat dat ik opgehangen heb.

    Vandaag heb ik het weer een aantal keer gebeld. De eerste paar keer weer automatisch opgehangen (ik gok zelf dat het meer met het aantal wachtenden te maken heeft, als de wachttijd van tien minuten :wink:) maar na de zoveelste keer bellen ben ik na 22 minuten geholpen. Ik was uiteraard ondersteboven.. Erger werd het echter wel, nadat me doodleuk verteld werd dat ze wel kon zien dat de factuur openstond maar dat zij d'r zelf niets aan kon doen. Ik moest OPNIEUW bellen (:shock:) maar dan optie 4 en dan optie 2 kiezen. Toen kwam ik dus bij het melden van een storing op gebied van internet.. Uiteraard was de wachttijd weer langer dan tien minuten dus werd ik weer opgehangen..

    Mijn collega vond met wat speurwerk op het internet een ander telefoonnummer. Daar kwam ik uiteindelijk mee bij de bestellingen (wellicht hetzelfde nummer als 0900 1884, maargoed). Daar werd ik gek genoeg meteen te woord gestaan. Ik noemde de naam van de andere persoon die ik gesproken had: "Ja dat is mijn collega". Gelukkig wist zij me wel de juiste optie te geven, dus kon ik het weer proberen.

    De truukendoos van Ziggo was nog niet leeg. Ik doorliep het menu zoals ik daarvoor ook al had gedaan, maar dit keer kreeg ik niet eens de melding meer dat er meer dan 10 minuten wachttijd was! Ik werd gewoon gelijk opgehangen na de standaard "u wordt doorgeschakeld naar een van de medewerkers" melding.. Dit overkwam me tot 3 maal toe. (:cry:) Een tijdje later probeerde ik het weer, en na een klein half uur wachten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die het recht zou trekken bij de financiele afdeling..

    Moraal van het verhaal: Klachtenstroom weggewerkt? MY ASS! Oh ja, en mocht je snel iemand van klantenservice willen spreken, ga je naar de bestellingen :wink:
     
  4. Ik heb ook de ervaring dat de wachttijden nog niet minder zijn.
    Ik snap dat het tijd kost om een en ander te verbeteren.
    Het onder de pet houden van wantoestanden ben ik echter geen voorstander van.
    Zeg gewoon eerlijk dat het wat langer duurt.
     
  5. Ik vraag me af of dit nu door de meeste in de goede context wordt gelezen, want de klachtenstroom zal niks te maken hebben met de storingen vermoed ik zo. Men praat over klachten, een klacht is heel wat anders als een storingsmelding van bv slecht internet immers...
     
  6. Ik zou nog worden teruggebeld door Ziggo, ivm het Consumentenbond gebeuren, maar dit heeft tot op heden nog niet plaats gevonden :roll:.
     
  7. Ik kan je verzekeren dat het niet bij 1 belpoging is gebleven en dat er ook via andere wegen contact is gezocht. Als dat allemaal bij jouw niet tot contact heeft geleid dan heb ik ook nog wel een ingang die ik wil gebruiken, stuur me je naam en adres gegevens dan even in een PB.
     
  8. Ik wordt ook helemaal gek van Ziggo.
    En klachten opgelost? Dan hebben ze mij niks gevraagd.

    Ik ben al vanaf 16 mei bezig om het alles in 1 pakket aan te vragen (oud @home klant) en er is al meerdere malen belooft dat ik het krijgen zou.

    Tot op heden nog geen enkele brief gehad.

    Afgelopen zaterdag terug gebelt door Ziggo en die zou het in orde maken, ik zou binnen 5 dagen een bevestiging krijgen en binnen 2 weken het pakket met een nieuw modem, digitale decoder en gek genoeg mocht ik mijn 2de telefoonnummer niet meenemen omdat ze alleen het hoofdnummer mee mogen nemen. Lekker logisch aangezien @home nu toch Ziggo is en het nummer dus van Ziggo is.

    Hier is overigens door Ziggo ook een bandopname van gemaakt.

    Je raad het al.
    Geen brief, niks nog.

    Ik gisterenavond de helpdesk gebelt.
    Mijn oren begonnen te klapperen toen ik een medewerker aan de lijn kreeg die steeds met zijn collega aan het lachen was, ik voelde mij enorm in de zeik genomen. Je hoorde steeds op de achtergrond hun met elkaar lachen.

    Iedere keer moest ik mijn vraag ook herhalen.

    Uiteindelijk wist deze meneer mij te vertellen dat het alles in 1 pakket geleverd is bij hun. HUH??? ik heb daar niks van gehoord.

    Nee dat kon wel kloppen want de brieven zat een vertraging in.
    Ik zou alleen geen nieuw modem krijgen want mijn huidige zou nog correct werken en ook mijn telefoonnummer (2de lijn) bleef hetzelfde.

    Ik zou alleen een nieuwe digitale decoder krijgen maar ook daar zat nu vertraging in.

    Nou ik noem dit echt niet klachten oplossen.

    Ik voel mij enorm in de zeik genomen maar ik vecht tegen een muur waar ik niet doorheen kom :(

    Gr, een hele gefrustreerde klant.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jul 2008
  9. had wel kortere wacht tijden verwacht eigenlijk als alle klachten zijn verwerkt ;>
     
  10. Heb vandaag wel contact gehad met de klachten afdeling vanwege m'n verstuurde mail over het feit dat ik al 7 weken wacht op m'n decoder.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina