1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Automatische bevestiging

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door ronvm, 9 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wauw...wat een service, maar toch iets te veel, ik heb een mail verstuurd naar de klantenservice van Ziggo via het daarvoor bestemde formulier, maar nu krijg ik elke minuut een bevestiging daarvan, dat zijn er dus 60 per uur...ik durf ze hier niet om te mailen want dan krijg ik er nog meer, iemand anders ook last van dit euvel? :wink:
     
  2. nog steeds last?
     
  3. Nee, na 184 mails hebben ze er een eind aan gemaakt. Om 11:07 werd er iemand wakker, maar na al die bevestigingen heb ik nog geen antwoord gehad :oops:
     
  4. Mijn vraag was om 0739. je gaf verder geen antwoord.
    Nu is er een monteur enige uren gaan zoeken.
    maar enfin, opgelost
     
  5. Met alle respect, maar wat heeft een monteur te maken met een software fout?
     
  6. een software techneut noemde ik een monteur.
     

  7. Ah! Ok dan 8-)
     
  8. Niet wetende dat er op deze wijze actie ondernomen zou worden en ik zit natuurlijk niet 24/7 achter m'n PC. Ik zit momenteel midden in een verhuizing, dus de PC staat nauwelijks aan. Maar het feit dat ik nog geen antwoord heb gehad van Ziggo baart mij 'zorgen'. Ik vroeg hun of zij het nieuwe filter/splitter naar m'n oude adres wilde sturen, maar ze weten niet waar ik het over heb. In de meterkast van m'n nieuwe woning zit alleen maar een antennedoos, daar kan geen MoDem direct op aangesloten worden, maar alle inspanningen ten spijt: er is nog niks binnengekomen zodat ik m'n 'oude' maar meeneem.
     
  9. Nee je kon natuurlijk niet weten dat er achter de schermen op sommige postings wordt gereageerd.
     
  10. Men luistert wel, maar zegt niets ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina