1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Terug gebeld door Webcare

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Boontje, 8 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Verhaal van Boontje

    Met stijgende verbazing het verhaal van Boontje gelezen... Bij mij is er tot nu toe ook behoorlijk wat misgegaan met Ziggo (zie http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=108404&postcount=17) en wacht ook nog altijd op mijn digitale ontvanger.

    Op mijn verzoek om het proces te bespoedigen wat betreft de levering van de ontvanger, kreeg ik diverse keren te horen dat dat ab-so-luut onmogellijk is. Uit Boontje's verhaal begrijp ik nu dat het toch mogelijk is om het een en ander te bespoedigen ?!
     
  2. ........
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jul 2008

  3. Ik kan mij hier volledig bij aansluiten.
    Ook ik heb een open en eerlijk gesprek met een medewerker van het Webteam gehad. Daarbij toonde Ziggo zich ook bereidt om mij op een nette manier tegemoet te komen. Zelfs inclusief de extra kosten welke ik gemaakt heb met een prepaid telefoon.
    Het is zelfs zo, dat ze de zaak op schrift zetten, zodat je altijd een bewijsstuk hebt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina