1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ook Een Keertje Ziggo Positief

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door burdynam, 8 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vandaag m'n Humax decoder ontvangen. Was eventjes een klein probleem, helemaal geen beeld bij het installeren. Heb de helpdesk gebeld, binnen 2 minuten !!!! geholpen en vervolgens doorverbonden naar een technicus. Die heeft mij prima geholpen.
    Ik kijk nu naar het gehele pakket (tijdelijk). De beeld-en geluidskwaliteit is uitstekend. Het signaal is bijna maximaal. Tot op heden erg tevreden.

    Want ik ik had ook zo mijn twijfels, Ziggo of CanalDigitaal.

    Burdy.:-P:):-P
     
  2. Sorry, maar het lijkt mij niet echt bijzonder dat iets wel werkt.(of: het zou niet bijzonder moeten zijn)
    Om Ziggo daarvoor een veer in den donkere plek te steken is wel wat overdreven. :mrgreen:
     
  3. Het is inderdaad niet meer dan normaal dat iets werkt. In het bericht van Burdynam gaat het erom dat hij door Ziggo goed geholpen is (lijkt me overigens ook niet meer dan normaal).
    Ziggo komt de laatste tijd (en zeker op dit forum) zo vaak negatief in het nieuws, dat ik vindt dat positieve ervaringen ook wel eens gemeld mogen worden.
     
  4. Goed.
    Mijn internet verbinding is al 3 dagen niet uitgevallen.
    Goed zo Ziggo !!! :mrgreen:

    Ik ben ook wel eens teruggebeld door Webcare. Met de mededeling dat het klopt dat mijn snelheid maar de helft van de "altijd beloofde" is.
    Goed hoor Ziggo !!! :mrgreen:
     
  5. goed zo Ziggo

    Ik ben weer gebeld door Webcare.
    Duidelijk en eerlijk gesprek met een keurig voorstel.

    Goed zo Ziggo. :lol:
     
  6. Ik heb ook positiefs te melden. Ook al hadden we als @home klanten afgelopen weekend geen online klantenservice (http://www.home.nl/klantenservice/?? werkt pas sinds vandaag weer en op Ziggo klantenservice hebben we geen recht!) Op het e-mail adres support@home.nl werd binnen 24 uur gereageerd en een door mij een gemaakte fout(je) recht gezet.

    Zo, ik ben ook een keer positief.:roll:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina