1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

decoder gaat niet aan!!

Discussie in 'Humax IR-FOX C (SD-Tuner)' gestart door burdynam, 8 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb net een IR FOX C ontvangen van Ziggo. Alles goed aangesloten. Maar als de stekker van de decoder in het stopcontact steek, knipperen de drie lampjes en blijven vervolgens alle drie branden. Ik krijg de decoder niet verder aan. Niet met afstandsbediening, maar ook niet met de aan/uitknop op de decoder?
    Wat is er fout???

    Burdy.
     
  2. Het lijkt erop dat ie niet door kan starten... heb je de smartcard er ook op de juiste manier in?
     
  3. Lees dit maar eens door, waarschijnlijk 'Dead on Arrival'.

    Sterkte er mee.

    PS. Ik las overigens alles in dit forumdeel over de IR Fox C vanochtend door, zodoende kon ik dat topic vermelden aan je.
    Mijn decoder deed vanochtend namelijk ook niets meer. Gisteravond op standby gezet en vanochtend alles uit. Harde reset dmv het lostrekken van de stekker. Decoder startte weer op en doorliep de hele sequence. Bootloader laden en toen ging de decoder weer van start. Overigens wel overal 'E19 - Preview verlopen' en 'Smartcard kapot', maar dat is opgelost door het nog eens te herhalen (stekkers) en de smartcard even te verwijderen en weer te plaatsen en alle zender opnieuw te zoeken.
     
  4. Is dit met of zonder smartcard?
    Zie je verschil indien je wel of geen smartcard in het apparaat steekt?
    Je kan natuurlijk altijd een defect apparaat gekregen hebben.
    Mocht je geen verschil zien met of zonder je smartcard zou ik toch terug gaan naar de partij waar jij je appraat gekocht hebt om hem om te ruilen.

    Of...... je belt de helpdesk......
     
  5. Hij heeft het apparaat van Ziggo mogen ontvangen. De symptomen omschreven komen precies overeen met die van CeeS (in dat topic wat ik in mijn bericht vermeld heb).

    Dus inderdaad even de Klantenservice/Helpdesk bellen.
     
  6. Ineens, na 10 min. was er beeld, en kon ik mijn opstart beginnen.
    Ik moet wel zeggen, perfect beeld!!
    :)
     
  7. Dan was ie nog aan het laden... Hoop trammelant om niks dus. Veel plezier er mee :D
     

  8. ja er is inderdaad duidelijk zichtbaar verschil tussen analoog en digitaal..... ik zou het niet meer kwijt willen......
     
  9. Heb vandaag ook een hele tijd moeten wachten tot dat ik beeld kreeg. Zal wel met een of andere instel procedure te maken hebben.
     
  10. decorder

    als het goed is heb je er een smartkaart bij. is het wel de juiste smartkaart? groetjes:roll:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina