1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Schadevergoeding?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door CampNou, 8 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Een tijdje geleden las ik dat Ziggo gedupeerde klanten die een tijd niet konden internetten en/of bellen via Ziggo een schadevergoeding zouden krijgen, of dat die in AANMERKING kwamen daarvoor. Het gaat hier dus om nieuwe aansluitingen die tijdens de fusering zijn gemaakt.
    Heb al een tijdje niks meer hiervan gehoord.
    Weet hier iemand meer van?
    Ben namelijk ook een van die gedupeerden.... :x
     
  2. Brief naar klantenservice is de aangewezen weg.
     

  3. hoelang heb je geen gebruik kunnen maken van hun diensten dan?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina