1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

nieuwe smart-card

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door bassie78, 7 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hey,

    Ik heb onlangs een nieuwe decoder gekocht met daarbij tevens een nieuwe smart-card, wil graag 2 decoders gaan gebruiken vandaar deze aanschaf.
    Nu is dus de nieuwe smart-card verlopen (2 weken proef) en deze dus aaangemeld voor tv-basis, na die preview-periode dus de aanmeldkaart opgestuurt.
    Hoe lang duurt het voordat de nieuwe card geactiveerd wordt en dus ook hiervan gebruik kan maken? Krijg namelijk al 2 weken nadat ik de aanmeldkaart verstuurd hebt nog steeds de melding van "preview periode verlopen"

    Greetz,
    Bas
     
  2. Smardcard

    Bas,

    Het beste telefonisch via helpdesk of via contactformulier op de website zelf heb ik het via het contactformulier op de website gedaan zou binnen 48 uur geactiveerd zijn, bleek echter al na 3 uur geactiveeerd te zijn.
    Ik dit geval uitstekend opgelost
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina