1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Gebruikers ervaringen en opmerkingen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door keesv1, 7 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Kan je dit ergens op de ziggo website lezen welke films er zijn?
    Ik heb film1, is het interessant om film 1 te stoppen en over te stappen op TV-Theek?
     
  2. Storingen

    Ik heb al een aantal dagen regelmatig ( om de paar minuten ) haperingen en heel even een oranje schermpje in beeld om kaart te controleren!
    Dit is met de Cisco 8455 en ook bevriest het beeld af en toe zonder de melding van de kaart.
    Wat kan dit zijn?

    Marco
     
  3. vervelende storing cisco

    sinds een paar dagen gaat mijn cisco bij aanzetten van 1080i naar 576p;nu moet ik iedere keer naar instellingen om 1080i in te voeren.
    ik heb cisco 1x gereset maar dit heeft niets opgeleverd:iemand de oplossing?
     
  4. Slingbox icm Cisco 8455DVB?

    Weet iemand (forum members van Ziggo bijv.) of er een Slingbox zal komen die specifiek icm de Cisco gebrukt kan gaan worden? Indien dit niet zal gebeuren, kan ik dan gewoon een standaard Slingbox kopen en die laten werken op de Cisco 8455DVB?
    Vanwege veel verblijfin het buitneland zou een Slingbox echt super zijn. Hij is trouwens ook handig voor evt. familie of vrienden in het buitenland die een video out op hun pc hebben die op een video in van hun tv kan, en zo alle Ziggo zenders kunnen kijken.
     
  5. niemand met ervaring en/of oplossing?
     
  6. Ja hoor ervaring genoeg, maar dan van 1080i naar 720p moeten resetten.
    Oplossing nee.
    Misschien in een volgende firmwareupgrade, als een van de ziggo-medewerkers die hier leest het aanmeld als een probleem.
     
  7. Gebruik 8455 DVB allen als recorder

    Vandaag de Cisco 8455 DVB in de winkel (Saturn Hoofddorp) gekocht. telefonisch aangemeld bij Ziggo voor HD pakket. Mij werd medegedeeld dat het HD pakket en de opneemfunctie niet direct, maar wel binnen 48 uur beschikbaar is. OK. Het apparaat is wel direct als tuner te gebruiken. interactieve TV is voor het gebied waar ik woon (Multikabelgebied) nog niet beschikbaar, maar de tuners en recorder zijn wel te gebruiken volgens de helpdesk en verkoper in de winkel. Tijdens de installatieprocedure verschijn het beeld "Installeer interactieve televisie". Omdat er geen andere mogelijkheid is toets ik OK. Het apparaat probeert nu interactieve televisie te installeren. Deze procedure duur 2 x 150 seconden = 5 minuten. Daarna krijg ik een foutmelding waarna ik gewoon TV kan ontvangen. Tot zover niets aan de hand. Maar....., elke keer dat ik de 8455 DVB aanzet verschijnt het opstartscherm "Installeer interactieve televisie". Ik kan dan niet anders dan het apparaat weer laten proberen interactieve televisie te installeren. Dit duurt dan weer 5 minuten. Dit is natuurlijk een heel gedoe. Dus weer gebeld met Ziggo (het duurt erg lang voor je contact krijgt). Het probleem uitgelegd. De mevrouw die ik sprak kende dit apparaat niet en moest e.e.a. navragen. Het antwoord dat ik uiteindelijk kreeg was dat hier geen oplossing voor is. Ze adviseerde mij het apparaat terug te brengen naar de winkel of te wachten tot interactieve televisie in het Multikabelgebied gaat werken. Dit is voor mij een onbevredigend antwoord. De functie interactieve televisie moet toch uit te schakelen zijn!? Kan iemand mij helpen?
     
  8. functie interactieve televisie

    Ik raad je echt aan de gratis monteur langs te laten komen voor de installatie. Ik ben zelf best lang bezig geweest zonder succes, en de monteur heeft er ook nog wel een klus aan gehad, maar het is hem uiteindelijk wel gelukt om alles goed te installeren en te laten werken. Sindsdien eigenlijk geen problemen meer (ik heb wel nog wensen voor firmware updates maar dat is een ander verhaal).
     
  9. Hij woont in Multikabelgebied waar de Cisco officieel nog niet ondersteund wordt. Monteur is dus geen optie.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina