1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Gebruikers ervaringen en opmerkingen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door keesv1, 7 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nee, er is een (nog) niet aktieve usbaansluiting en een (nog) niet aktieve netwerkaansluiting aanwezig

    zie hierboven
     

  2. De toelichting/betekenis van deze melding is 'incorrect smartcard'. Deze fout zou niet mogen ontstaan als de smartcard op de samsung wel normaal functioneert. Ik veronderstel dit de oorzaak aan de software te wijten is.
    Zou je mij het smartcard nummer nog willen doorgeven per PM
     
  3. Zal ik doen als ik weer thuis ben.
    Wat is de courante software versie voor de Cisco?

    Met dank en groet,
    Maurijn
     
  4. Ik heb eergisteren een nieuwe Cisco 8455DVB ontvangen nadat ik mijn 'defecte' unit had opgestuurd. Prima service!
    Echter is het probleem nog steeds niet opgelost. Het probleem zat 'm dus niet in de Cisco maar ergens anders. HEb de versterker er tussen uit gehaald, zonder resultaat. Heb de coax kabels vervangen, zonder resultaat.

    Nu lijkt het erop dat het ofwel aan het ingangssignaal ligt of aan de nieuwe WCD.

    Nog even terugkomend op mijn probleem. Alle zenders muv EurosportHD worden perfect weergegeven (inclusief Film1 HD). Wanneer ik een programma wil opnemen resulteert dit altijd in 'corrupte' opnames. Soms begint de opname goed en begint de opname na een half uur ineens te storen (beeld/geluid hapert/hangt).

    Hoe kan het toch dat alleen Eurosport HD niet goed wordt weergegeven? En hoe kan het dat kanalen (muv EurosportHD) wel goed worden weergegeven maar niet goed worden opgenomen? Kan dit iets te maken hebben met de kwaliteit van het ingangssignaal (en dan met name het freq.bereik)?

    Ik probeer mn oude Samsung HD receiver nog eens met EurosportHD en daarna de WCD vervangen..

    Tips zijn welkom.

    De (donkergroene) kabel komt overigens gewoon in de woonkamer binnen en signaal/kwaliteit is continu 100% (geen oud huis!)

    3742XV, nr. 15

    EDIT: De SamsungHD ontvanger geeft EurosportHD wel prima weer! Als ik de Cisco aansluit en ik kijk naar systeeminfo terwijl EurosportHD wordt weergegeven zie ik wel dat de kwaliteit vh signaal hapert (niet continu 100%). Kunnen jullie checken of ik daadwerkelijk een nieuwe Cisco heb gekregen? Interactieve TV lijkt te werken (programma gemist). Misschien dat jullie het apparaat nu wel kunnen benaderen. Graag jullie hulp want ik kom er niet uit ben ik bang. Tnx
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2008
  5. De software versie is gegeven. Als ik het zo zie woon jij in oud Multikabel gebied. Als ik mij niet vergis draait dit gebied nog op een ander encryptie dan Casema gebied. Ik zie namelijk 2 ECMs en EMM stromen met mijn PC kaart. Misschien werkt deze ontvanger nog niet met de andere encryptie vorm. Het lijkt of hij de verkeerde ECM stroom kiest en daar jou kaart terecht op afkeurt. Misschien dat Annoniem dit kan toelichten?
     
  6. Een kennis van mij in hetzelfde postcodegebied heeft sinds kort ook een Cisco. Hier wordt hetzelfde probleem ervaren. Eurosport HD wordt niet correct weergegeven.

    Deze problemen treden niet op bij de Samsung HD ontvanger...

    Postcodegebied: 3742 XV, 3742 XX

    Kan iemand van Ziggo hierover iets roepen? In hoeverre is het mogelijk dat opnemen binnen dit postcodegebied eveneens problemen voor de Cisco oplevert?

    Thanks
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 sep 2008
  7. Bij mij werkt interactieve TV bijna helemaal, ik kan afleveringen van uitzending gemist bekijken, maar ik heb nog 1 probleem, als ik in de TV Theek een film wil STARTEN, zegt ie dat ik dat niet mag en dat ik eenofander telefoonnummer moet bellen.

    Volgens de helpdesk is interactieve tv bij mij totaal nog niet geactiveerd. (gek want uitzending gemist werkt wel?) Dit hebben ze al 3x gezegt, en ze hebben ook 3x gezegt dat ze het aan zouden zetten binnen 24u, maar er is nog steeds niks veranderd :P

    Is het uberhaupt al mogelijk om films te kunnen kijken?

    Hoe zit het trouwens met de kosten? betaal je die 10 euro voor onbeperkt films etc kijken? Of moet je ook nog per film betalen?
     
  8. TV-theek

    Met dit pakket kun je op elk gewenst moment een film of programma opvragen en bekijken. Je kunt kiezen uit een selectie van films, tv-series en (kinder)programma’s. Een deel daarvan is in HD kwaliteit.

    Dat is meer VOD en dat is er nog niet
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina