1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Gebruikers ervaringen en opmerkingen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door keesv1, 7 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Helder! Dank voor de toelichting. Dan begrijp ik ook meteen het voordeel van DD2.0, volgens mij klinkt DD bij gelijke bitrate idd beter dan MPEG1 level 2.
    Was alleen in de veronderstelling dat de bron PCM was omdat mijn versterker het idd als PCM in de display weergeeft.
     
  2. Gisteren wilde ik de decoder aandoen en begon de decoder opeens een laadroutine te starten net zoals bij het downloaden van de firmware de eerste keer naar opstarten. Hij was in 30 seconden klaar, dus het kan nooit veel geweest zijn, maar hij was ergens mee bezig.

    Iemand dit ook gemerkt en weet iemand wat nu gedownload is?
     
  3. Speciale Smartcard?

    Ik heb even een Cisco geleend om te kijken of het wat is, maar met
    mijn smartcard, die het prima doet in mijn Samsung, kan ik alleen het info
    kanaal bekijken, overige kanalen zeggen dat ik geen subscription heb.

    heb ik ook voor gebruik als gewone decoder/recorder een speciale smartcard nodig?

    dank,
    Maurijn
     
  4. Ik gebruik de cisco als decoder/recorder, dus zonder de interactieve functie.
    Ik heb mijn eigen smartcard in de cisco gedaan (dus niet de met de cisco meegeleverde) en dat werkt prima. Ook andersom (de met de cisco meegeleverde kaart in de samsung) werkt prima. Ik moet wel zeggen dat ik in het casema gebied woon en dus casemasmartcards heb
     
  5. Daar heb je geen speciale smartcard voor nodig. In de Samsung zul je een ander netwerk ID ingesteld hebben om de zenders te zoeken. Gebruik dit netwerk ID voor de Cisco en je zult wel de zenders ontvangen.
     
  6. Dat klopt, heb ik met de Cisco ook gedaan.
    Met uitzondering van kanalen 12 (zenderoverzicht) en 999 (demo kanaal)
    blijft de Cisco roepen dat ik geen subscription heb.

    De kaart smartcard die ik heb is pas aangemeld, en geeft nog alle kanalen
    op de Samsung, terwijl ik een Z1 abbo heb. Kan het daar mee te maken hebben?

    Dank,
    Maurijn
     
  7. Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

    vandaag de cisco aangesloten op voormalig @home netwerk
    dus zonder vod functie die komt later aan bod

    ik gebruik geen HD tv maar een pixelplus

    een aantal dingen vallen mij wel op
    + beter beeld en geluid dan de samsung
    - geen geluid als teletekst via de cisco gebruikt wordt
    en deze is ook aanzienlijk trager met zoeken
    + goede timeshifting functionaliteit
    + de kanalen die voorzien zijn van een pincode
    en die opgenomen worden zijn ook alleen maar te kijken als men een
    pincode invult


    ik hoop dat er nog wat gaat veranderen in de SW zodat er meer opties vrijkomen:):):):):):)
     
  8. Als je op een smartcard nog alle kanalen kan ontvangen, dan is de previewperiode nog niet verlopen. Verder begrijp ik niet exact wat je bedoelt.
     
  9. wat meldt de ontvanger als je de smartcard verwijdert op deze 2 kanalen ?
     
  10. Ik probeer er achter te komen waarom de Cisco vind dat ik geen subscription heb, terwijl mijn Samsung het gewoon doet.

    Ik heb voor zover ik weet geen methode om te controleren of mijn smartcard aanmelding is verwerkt en is geactiveerd, tot de preview periode is afgelopen.
    Ik vroeg me dus af of de "no subscription" melding zou kunnen komen omdat de smartcard nog niet is geactiveerd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina