1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefoon storing

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Jay!, 6 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Werkt bij mij helaas ook niet. Ik heb na een verhuizing de boel opnieuw moeten activeren, daarna geen enkel telefoon teken meer. Heb op even bij 'mijn gegevens' gekeken op de ziggo website en zie dat mijn telefoonnummer er niet meer bijstaat. Als ik kijk naar 'mijn producten' staat die er nog wel. Uiteraard heb ik net als alle anderen geen mail terug gehad (alleen maar een bevestiging van m'n verstuurde vraag/klacht). Ook heb ik me arm gebeld via m'n mobiel...het is nu de 5e dag zonder telefoon....zucht...
     
  2. Heren/Dames

    Waar hebben we het over dit is toch normaal dat diensten die geleverd worden wel eens problemen heeft tech staat voor alles dus waar maken wij ons druk Pffffff

    Dit is wat telkens hoor van support desk ik heb nu zeggen en schrijven 21dg of te wel 3wk geen tel de lijn is zo dood als een pier zegt de helpdesk.
    we geven het door aan de error team???? :shock: en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebled dat moet nu nog gebeuren:roll:.
    Ik ben meestal niet zo om mij daarom druk te maken maar mijn grens is echt bereikt.
    Ik heb zelf 2 jaar gewerkt voor Planhold :) uit ervaring kan ik zeggen dat er alles aan gedaan werdt om de klant te helpen ,maar bij Ziggo interseert het niemand en je wordt afgescheept.
    Dus belde ik weer met de vraag van hoe we dit gaan oplossen krijg ik een gast aan de lijn die vertelde mij dat ik hardleers was en die gast hing gewoon op!:evil:
    Zo ik zat te koken thuis wel g......dome wie denken ze wel wie ze zijn.
    Maar ondertussen wel 73 Euro van de rekening af halen terwijl meerendeels niet werkt en ga het niet terug vorderen bij de bank want dan sluiten ze gewoon alles af "Want dat kunnen ze wel zonder problemen"

    Tot overmaat van ramp hebben ze mijn @ adres die ik meer dan 8 jaar gebruikt verwijderd Pfff
    Sorry u moet 1/2 jaar wachten dan kan u hem misschien weer activeren Pfff:evil:

    En wat kan ik aar doen geen ene klote want ze zitten aan de andere kant van het lijntje je wordt gewoon in de maling genomen......advocaat inschakelen heeft ook geen zin zegt men want z'n grote bedrijf veegt je zo van kaart en je hebt dan helemaal niets.....kan niet wachten tot de kabel opengegooid wordt zodat je naar een aanbieder kan gaan....

    Dus dit is mijn verhaal the story of my life

    Gr.
    The Radical
     
  3. De helpdesk aan de lijn gehad en die wist te melden dat het activeringsproces helemaal goed gegaan is en dat de fout bij hun ligt (waarschijnlijk niet goed over geprikt). Er wordt een 'call' aangemaakt voor een andere medewerker en die gaat het regelen. Ik heb er het volste vertrouwen in en wacht het geduldig af.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina