1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefoon storing

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Jay!, 6 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij hebben hier al een maand (ja een hele maand!) geen telefoonverbinding meer. Het enige wat we horen is een constante ingesprekstoon. Ziggo reageerd na vele mailtjes met het bericht dat er problemen zijn met de overgang van klanten die van Cable Orange/Casema naar Ziggo gaan en dat dit de hoogste prioriteit heeft. Ik vind dit hele probleem echter nergens op de website terug.

    Dit laaste bericht kregen we ongeveer twee weken geleden en nog steeds is er geen verandering. We hebben ook al noodgedwongen verschillende keren met de mobiel naar de klantenservice gebeld maar we komen er maar niet doorheen.
     
  2. Hier storing sinds 9 juli jl., overigens gewoon een al jaren bestaand Multiweb abo. De lijn is gewoon 'dood' (ook met een ander toestel). Aanvankelijk deed ook Internet het niet maar dat was 's avonds weer opgelost. Kabelmodem (Scientific Atlanta) resetten en/of spanningsloos maken levert allemaal niets op t.a.v. de telefoonverbinding.

    Het 'er niet doorheen komen met bellen (met de dure mobiel)' herken ik ook. Na tot vervelens toe iedere keer menu na menu door te worstelen krijg je steevast te horen dat de wachttijd meer dan 10 minuten is en wordt de verbinding verbroken. In de 'goede oude' Multikabel tijd ging dat toch een stuk vlotter...
     
  3. telefoonstoring

    1695, Blokker, reeds 55 uur geen telefoon, ik blijf mailen, maar krijg geneens antwoord, jah, dat je bericht zo spoedig mogelijk behandeld wordt.
    Medewerker aan de lijn gehad donderdag, moest telefoon resetten, modum resetten, modum stroomloos zetten, na een minuut of 5 weer aandoen, dan telefoon weer aandoen als alle lampjes op de modum weer brandden, meer niets van dit alles heeft geholpen.
    Ja, nu staat er sinds hedenmiddag ...............
    Groepsstoring
    van vrijdag 11 juli 14.23 uur tot (nog niet bekend)
    Wanneer u gebruik maakt van een Scientific Atlanta DPX 2203 modem, is het mogelijk dat u na een reset van het modem niet meer kunt bellen. Dit probleem wordt onderzocht. Wij adviseren u om het modem niet te resetten.
    Maar nog steeds geen telefoon, en nog steeds na 4 mails geen bericht.
    Bellen naar is geen optie met een Telfort pre-paid kaart, lokale kosten plus providerkosten, à 1.25 euro per minuut.
    Heb trubbels met ziekte in de familie, die worden het ook zat om met hun pre-paid kaart naar onze mobiel te bellen.
    Drama!!
     
  4. Opgelost, zelf opgelost,,,,,,,
    modum stroomloos gezet, stekkerdoos uit de muur gehaald waar ook tv en radio aanzit, stekker naar pc er uitgehaald, modum aangezet, stekker van muur er ingedaan, ff gewacht, stekker pc erin, telefoon aan ,en hij doetut.
     
  5. Hier jouw oplossing ook uitgeprobeerd.... en het werkt! (overigens bij een DPX233 modem)

    Dank :)
     
  6. Die houden we er dan in, kan ie niet ergens als FAQ tip geplaatst worden?
     
  7. Inmiddels is het toch wel eens bekend bij iedereen dat als je ergens een storinghebt je eerst even moet resetten.
    Dat geldt tegenwoordig voor alles bijna.

    Normaalste zaak van de wereld dat je dit eerst probeert. Zelf een beetje vindingrijk zijn en nadenken. (dat is samen met lezen een heel groot probleem bij de mensen)
     
  8. @ Marcel

    op de Ziggo site staat dat je sommige (mijne) niet mag resetten, dus wat moet je dan?
    En, als je al diverse mails naar Ziggo doet en je krijgt totaal, echt, helemaal geen antwoord??
    Dan hoop ik op deze manier voor iemand anders een oplossing gevonden te hebben.
    Resetten had ik ook al gedaan, maar zover dat je de kontaktdoos van radio,tv en internet uit de muur moet halen,,,,neej, dat was me nog nooit gebeurd.
     
  9. Heeft voor een reset ook geen enkele zin... ik denk dat je echt gewoon mazzel hebt gehad...
     
  10. je moet dan jullie zijn, 2 x dus al, Bozzo ook.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina