1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Contact met de klantenservice

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door arnold!, 5 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb eind juni een brief gestuurd naar Ziggo dat ik af wil van het Ziggo internetsecurity pakket (anti virus, firewall enz.) Want ik kreeg mijn randapparatuur met dat programma niet aan de gang. Nu heb ik een programma van een ander bekend merk dat perfect werkt. (anti virus, firewall enz.)
    Krijg ik vandaag een brief met een wijzigingsoverzicht. Wat ik begrijp is dat behalve Alles-in-1 Extra per 31 juli a.s zal worden stopgezet. Maar dat heb ik helemaal niet gevraagd. Dan probeer ik de klantenservice van Ziggo te bellen. Snel contact dat wel maar ik verdwaal in het woud van menu opties. Welke keuze ik ook maak ik kan alleen maar kiezen vooreen slecht sprekende computerstem. Blijkbaar zijn alle personeelsleden vervangen door een computer. Want ik kan nergens een persoon van vlees en bloed te pakken krijgen. Ik was tot op heden heel tevreden (oud MK gebied) maar sinds de samenvoeging heb ik al meer moeten communiceren met de klantenservice dan ooit voorheen. Maar slechts een keer een persoon van vlees en bloed gesproken.
    Nu heb ik teneinde raad maar melding gemaakt bij de klantenservice maar ook via het contactformulier kan ik eigenlijk geen juiste keuze maken. Door gewoon maar wat in te vullen kon ik in ieder geval mijn verhaal kwijt. Bij Ziggi zoeken ze maar uit waar het bericht terecht moet komen. Zo langzamerhand begint mijn ergernis behoorlijk op te lopen.

    Wie zei ook alweer dat Ziggo naar mij luisterd ???? Ziggo in ieder geval niet
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina