1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen internet...

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Internetloos, 5 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedendag allen,

    Sinds 1 juni j.l. ben ik samen met mijn vriendin in een apartementje in Groningen getrokken. Het huisje is nieuw (wij zijn de eerste bewoners) en er zijn nog 3 apartementjes als die van ons en nog 7 studio's. De verhuurder heeft voor ons een collectieve aansluiting geregeld. Iedereen heeft kabel-tv dus je zou zeggen dat je dan ook internet moet kunnen krijgen.

    Maandag 2 juni heb ik voor het eerst met Ziggo gebeld om een internetverbinding te bestellen. Dit kon op dat moment nog niet, omdat onze huisnummers nog niet bekend waren bij Ziggo. Oke..niet de fout van Ziggo.

    Een week later heb ik wederom gebeld om een internet verbinding te bestellen. Ons huisnummer was bekend, de collectieve aansluiting was ook gevonden, dus een beklonken deal...dacht ik.

    Niet dus. De volgende dag werd ik gebeld door een mevrouw van Ziggo. Zij vertelde mij dat zij geen aansluiting op mijn huisnummer kon vinden. Dus ik die mevrouw uitgelegd dat het een collectieve aansluiting betrof. Ook deze kon zij niet vinden in 'hun systeem'. Op dat moment heb ik haar het nummer gegeven van de verhuurder, ik zou wat van de verhuurder horen als het kon en van Ziggo als het niet kon. Weer niets gehoord.

    Dus ik dacht bij mezelf, ik bel de verhuurder. Van hen krijg ik te horen dat mevrouw inderdaad gebeld heeft en dat alle informatie meegegeven is.
    Ik denk, eindelijk alles op orde.

    Niet dus. Als ik wederom Ziggo bel, om te vragen hoe het dan is met mijn bestelling, krijg ik te horen dat er geen bestelling op mijn huisnummer staat in 'hun systeem'. Dan maar weer opnieuw, misschien gaat het nu wel goed.

    Niet dus. We zijn ondertussen 7 werkdagen verder, na mijn laatste bestelling. Ik bel wederom met Ziggo. Ik leg de meneer uit dat ik 7 werkdagen geleden een bestelling heb gedaan en dat ik daar nog geen correspondentie over heb ontvangen. De meneer kijkt in 'het systeem' en er staat geen bestelling op mijn huisnummer geregistreerd. 'Is waarschijnlijk iets fout gegaan', zegt hij. GOH????

    Wederom opnieuw besteld, met aantekening waar men de collectieve aansluiting kan vinden. Inmiddels is het 3 juli. Vanaf heden bel ik elke werkdag om te controleren of mijn bestelling nog in het systeem staat.

    Ik hoop ergens volgende week eindelijk internet thuis te hebben. Gelukkig bestaan er hotspots.....:?

    Mvg.
     
  2. Heb vandaag eindelijk de router mogen ontvangen (ruim binnen de afgesproken 10 werkdagen :mrgreen:). Nu nog afwachten of de signaalsterkte goed genoeg is. Onze buren hadden namelijk al wel een router, maar geen internet, de signaalsterkte was niet sterk genoeg.

    Let's just wait and see. :roll:
     
  3. Als het bereik niet super is, niet direct wegdoen, maar eerst even spelen met de 'Channel' instelling van de router. Kan een hoop verschil in bereik en stabiliteit maken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina