1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen TV: Order moet "gesloten" worden.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door MetaMarty, 5 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. -edit: Moet in forum voor problemen staan -

    Ik heb toch echt alles netjes gedaan. Digitale TV aangevraagd voor mijn gloednieuwe HD TV, alles aangesloten en smartcard geregistreerd via internet om vertragingen te voorkomen.

    Na 2 weken de gebruikelijke E19 preview periode verlopen. Nou hoor ik net van de helpdesk dat ze de smartcard ook niet kunnen activeren voor 10 juli omdat de order eerst "gesloten" moet worden? Of ik daar nog even 5 dagen op wil wachten.

    Wat is hier nou precies mis gegaan? Ik snap er niks meer van. Heeft iemand hier ervaring mee?

    Alvast bedankt,

    Marty
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina