1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

internet postcode 3766 loopt niet lekker

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Jheroen, 5 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. 3702 Precies dezelfde ellende!!!
     
  2. Bij mij loopt het internet ook al sinds gisteravond moeilijk te doen. Kan veel sites niet op...vooral mijn favoriete spelletjes sites. Postcode 3514. Word er erg moe van.. en inderdaad; de klantenservice is meer dan 10 minuten wachten...:x
     
  3. is een van die sites soms spelpunt.nl?

    hier iig ook dikke vertraging en onbereikbare sites; en nog vertellen mensen dat dit niet aan de fusie ligt.....
    ik begin er langzamerhand het mijne van te denken. met het oude casema nauwelijks (1 per jaar) storingen maar nu...... slecht hoor
     
  4. Quote van een helpdeskmedewerker @Ziggo:
    :shock:
     
  5. Inderdaad spelpunt...maar ook xplorers en zylom en de msn. Laatst ook al tijden problemen mee...en met Casema nooit gehad. Heb een super nieuwe computer...dus daar kan het zeker niet aan liggen...... Heb het gevoel dat het iets met de sites te maken heeft die constante online verbinding nodig hebben....of iets met java
     
  6. Alles werkt weer (pc 4822). Wat in ieder geval ook NIET functioneert (van de klantenservice en bereikbaarheid helpdesk wisten we het al)
    is de storingsmelding op de Ziggopagina. Volgens die melding was er in ons postcodegebied niets aan de hand.
    Er is één lichtpuntje: kennelijk is de internet-providing van de fusiepartners nog gescheiden. Want op het bandje van de helpdesk werd rond het middaguur eindelijk aangegeven dat er een internetstoring in het 'voormalig Casema-gebied' was.
    Maar ''niet in het voormalig Multikabelgebied" werd expliciet bijgezegd.
     
  7. hier werkt ook alles weer.

    lering voor ziggo: zorg voor een up to date melding op de website én op teletekst.
    wel storing maar geen melding = niet slim
     
  8. Bij mij loopt alles ook weer goed...inderdaad een leerpunt voor ziggo..zet direct op de site dat er storing is....kost een stuk minder frustraties en onwetendheid..hoop maar dat dit de laatste keer was:roll:
     
  9. Ook in Brabant postcode 4800 problemen

    Sind vrijdag nacht is het hier in Breda ook niet vooruit te branden
    echter op de onderhouds en storingen pagina van Ziggo geen vermelding.:evil:
    het is nu zondag morgen en het lijkt enigsinds te zijn opgelost
    maar nog steed geen melding dat er iets aan de hand was

    bale van z'n provider die z'n kop in het zand steekt
    gewoon eerlijk naar je gebruikers communiseren en op je website zetten dat je problemen hebt
    schakerl dsnoots een waakdienst in die binnen een half uur de website kan bijwerken
    haal ander die pagina maar weg
     
  10. reactie helpdesk

    Ze wisten er dus toch van :evil::evil:
    laten we allemaal eens om een restitutie vragen voor de maand mei en juni
    misschien dat ze dan wakker worden bij Ziggo
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina