1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

internet postcode 3766 loopt niet lekker

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Jheroen, 5 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. in dit postcodegebied is internet uitermate traag en veel pagina's laden niet of niet volledig, meer mensen last van?
    ik belde de servicedesk internet om 9.15: meer dan 10 minuten wachttijd.... ik vrees met grote vrezen.......:evil:
     
  2. In 3904 idem , loopt voor geen meter
    Traag , en de meeste websites laad ie langzaam onvolledig of helemaal niet:cry:
    Krijg inderdaad weer een angstig voorgevoel :?
     
  3. zelfs ziggo's eigen site kan ik niet benaderen om te kijken wat er aan de hand is.....
    ik hoop toch wel dat dit niet al te vaak gaat voorkomen, ik was dit niet gewend van casema :x
     
  4. Bij ons 2584 loopt het ook ontzetend traag :?
     
  5. Packet-loss (in het oude-Casema gebied?)

    Zie hier:

    http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/30367765#30367765

    Packetloss al weer sinds gisteren avond.. En ik heb niet het idee dat er heel veel aan gedaan wordt. Bellen kan niet, want de helpdesk is ook niet bereikbaar:

    Ik zal mijn plicht als trouw lid eens doen en even bellen met de helpdesk... 0900-1884, postcode ingevoerd, keuze , keuze 4, keuze 2, Nogmaals postode.. tuut tuut tuut. Verbinding verbroken.
    Nou ja, kan gebeuren! Dus TFH doet het hele rondje nog een keer en weer direct de verbinding verbroken. Volgens mij heeft de telefonische helpdesk ook een beetje last van packetloss :-(
     
  6. Hier (4822 oud-Casemagebied) ook niet vooruit te branden. op een enkele site na zoals de Televaag. Is al gisteravond begonnen. Ik wil Casema internet terug!
     
  7. ook hier postcode 4907(oud casema) verbinding tergend traag.Tevens is de klantenservice niet te bereiken.
     
  8. 2587 ook, voor bepaalde sites. Veel sites doen het echter wel. Geen patroon in te ontdekken.
     
  9. Hier in oud Multikabel gebied is er niks aan de hand.
    Als het om bepaalde websites gaat is er mogelijk een bepaalde peering niet helemaal in orde.

    Hebben jullie al een tracert gedaan op sites die langzaam of niet laden? Mogelijk valt er dan toch een patroon te ondekken en kunnen jullie de storing concreet bij helpdesk aanmelden wat het oplossen bevorderd.
     
  10. zie hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1299535/last
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina