1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Slechte internetverbinding / Geen telefoon

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Jay!, 4 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. VRIEND, dit gaat heel ergens anders over. TRAAAAAAAAAGHEID en niet SNELHEID.
     
  2. ik ben het gewoon helemaal zat.
    was jaren een tevreden multikabel gebruiker. ik heb het alles-in-één-pakket.
    Nu ineens elke dag een storing van de telefoon, of de helft van het gesprek valt weg, of ik kan helemaal niemand bellen. Snelheid van downloaden is acceptabel (1855 KB/s) maar upload is om te janken: 220 KB/s (= 1760 Kb/s), dat is dus echt niet de 3 mbit die beloofd is. Het is toch niet normaal dat die mensen van Ziggo NOG STEEDS 3 mbit op hun website hebben staan, terwijl ze dit nu al 2 maanden NIET leveren!!!!

    Elke dag storingen, als je wilt bellen moet je 10x modem per dag resetten.
    Ik snap niet dat dit onbestrafd door kan gaan.
     
  3. Dat veranderd niks aan je actie die naam te plaatsen ' vriend'
     
  4. Wij vinden het erg vervelend dat u problemen ondervindt met uw verbinding . Hiervoor onze excuses. Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen. Als u een e-mail zendt met uw klantgegevens en een begeleidend schrijven naar support@home.nl, met als onderwerpregel "Webcare", nemen wij uw klacht in behandeling.

    Met vriendelijke groet,

    Ziggo Webteam
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina