1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Slechte internetverbinding / Geen telefoon

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Jay!, 4 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Postcode 2542 internet zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
    Wat een K.T Bedrijf is dat ZIGGO.Ze kunnen beter zichzelf nadat je geld binnen is ziezo gaan noemen.:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:
     
  2. Het probleem zit in het voormalig Casema gebied :cool: ze zijn ermee
    bezig al had een bericht op de Ziggo site wel aardig geweest :oops:
     
  3. als het goed is moet alles weer werken :-P zit nu weer boven de 500 kb :)
     
  4. Nou, daar heb je wat aan :x

    Mod : H**) Naam medewerker verwijderd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2008

  5. echt niets die H**) snapt er echt helemaal niets van

    op de site staat gewoon helemaal niets geen enkel storing bekend
    die H**) had beter zijn energie kunnen steken in het bijwerken van de onderhoud en storingen pagina dan dit niets zeggend mailtje te dichten.
    dit kan een robot ook (misschien is het wel een botje) klacht traag internet stuur bericht 125 :):)

    Mod : H**) aangepast
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2008
  6. @ marcedwin

    Dat jij niet begrijpt dat je verbinding met 10% verlies gewoon 100% in orde kan zijn lijkt mij geen excuus om dan maar klantenservicemedewerkers aan de schandpaal te hangen...

    Naam verwijderen lijkt mij op zijn plaats
     
  7. Dit is een standaard mailtje en die haden ze zich kunnen besparen
    om tijdelijk de storing te melden op de Ziggi site ,
    en de snelheid kun je het beste testen op M o r d a X.
    Ik kreeg trouwens vandaag ook een mialtje van Zigoo dat ze bezig
    zijn met de storing te verhelpen die echter al 24 uur geleden is opgelost :mrgreen:
    zo te zien is niet alleen het internet traag bij Ziggo :-P
     
  8. Heb sinds 1,5 week ongeveer behoorlijk klote internet hier. Een keer per 10 minuten oid heb ik gigantische internet drops. Valt geen website dan op te halen, google oid soms wel. Dan na 20 seconden is het goed. Hetzelfde geld voor multiplayer games, niet te spelen.. soms blijf je gigantisch hangen. Dan heb je een latency van 50, wat goed is.. schiet je in ene naar 6000. Gek word je er van.

    Het ligt niet aan de computer, meerdere hebben hetzelfde probleem.

    Gaat hier een oplossing voor komen? Moet ook regelmatig thuiswerken namelijk, dat is op deze manier niet mogelijk.
     

  9. Heb je al wat maatregels genomen dat je er zeker van bent dat
    het niet je computer is.

    - Geen Virus
    - Geen Spam
    - Je Modem resetten ( 30 sec stroom eraf )
    - Firewall
    - evt Windows updates
    - Drivers netwerkkaart

    Mocht dit alles goed werken en je verbinding blijft traag dan
    zou ik zeker contact opnemen met Ziggo , als het probleem langer dan
    twee weken aanhoud en het probleem zit bij Ziggo
    dan kun je abonnementsgeld van 1 maand terugvorderen wegens wanprestatie.
     
  10. Ja, weet het zeker. Heb het ook op meerdere computer (mac en windows). Zo vervelend. Is ook plotseling gekomen.

    Hang nu ook alweer 15 minuten in de wacgt. Fijn :cool:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina