1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Slechte internetverbinding / Geen telefoon

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Jay!, 4 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds een aantal weken zijn wij van een Cable Orange Basic abonnement overgegaan naar het Alles-in-1 Plus pakket van Ziggo. Echter tot de dag vandaag hebben we alleen een Digitaal televisie pakket gekregen en verder hebben we niets meer gehoord van Ziggo!

    Met het oude Cable Orange Basic abonnement behaalde we een downloadsnelheid van zo'n 512 kb/s en een uploadsnelheid van 112 kb/s. Sinds dat we contact hebben gehad met Ziggo over het omzetten naar het Alles-in-1 Plus pakket (waar de internet snelheid volgens de website 8.000 kbit/s, uploaden met 1.500 kbit/s hoort te zijn) zitten we op dit moment al meer dan twee weken rond de 230 kb/s voor download en 30 kb/s voor upload!

    Naast dat de internetsnelheid dus belabberd is hebben wij ook al meer dan twee weken geen telefoonverbinding meer. Het enige wat we horen is een constante ingesprekstoon!

    We hebben in totaal waarschijnlijk al zo'n 10 telefoontjes (via de mobiel) gedaan naar Ziggo zonder enig success. Ook de vele emailtjes worden maar niet beantwoord.

    Is er iemand die weet wat er toch in vredesnaam aan de hand is bij dit bedrijf? Heeft iemand anders ook deze storingen?
     
  2. Geen internet en telefoon.

    Ziggo kan beter oprotten naar waar hij vandaan komt.:confused:
    Want hier is het ook slecht gesteld met de verbinding.
    Moet meerdere malen per week mijn modem resetten, en dan is er weer internet en telefoon.
    Want hij valt vaak zo maar ineens weg, ( als ze weer aan kloten zijn )
    Als ik zo bij mijn baas werk kan ik ook oprotten.
    Dus 30 seconden de stroom van kabelmodem af en dan er weer op.
    Laat is weten of dat ook helpt bij jou, maar het is niet normaal dat ik dit iedere keer moet doen.
    Tele2 is goedkoper en sneller, ik ga mijn eigen daar is in verdiepen.
    Ziggo moeten ze zijn verblijfsvergunning maar afnemen, en met de snelste trein terug sturen.
    Want vanaf de dag van de fusie is het slecht gesteld met Ziggo.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
     
  3. Het blijven amateurs met een te groot ego :cry:
    webmail is ook lekker traag :?
    Moeilijk hoor om op een knopje te drukken dat mensen normaal kunnen internetten :roll:
    Maargoed tijdens de vakantie zal het zeker niet beter
    worden denk ik , laat de klanten maar betalen voor de
    niet geleverde diensten.

    AMATEURS !!!!!
     
  4. Weten jullie wat er nu weer is? Slechte verbindingen, traag als s****t. PC 3702

    Die Ziggio site werkt niet eens meer, kan niet eens een klacht indienen. De pagina's laden gewoon niet helemaal. En NOG STEEDS NIET de (als het werkt) correcte snelheid.

    Ik blijf trouwens wel nog steeds advertenties langs zien komen over Ziggo luistert. HOU EENS OP MET LUISTEREN EN DOE WAT !!! Verbindingen in orde maken bijvoorbeeld.

    Toch ongelofelijk dat dit kan. En als ik eens antwoord terug krijg (over de snelheid) krijg ik een l*lverhaal. Nee het is geen router probleem o.i.d. De aangeboden snelheid is gewoon TE LAAG. Leest er nog iemand mee van Ziggo hier? Doe daar nu eens wat aan.

    Viereneenhalfjaar zonder enige ellende en alijd 100% snelheid bij Casmea gehad. Sinds de overgang is het een en al ellende.


    VOORBEELDJE:
    Sommige sites werken wel (beter) dus ik moet optie 2 kiezen: Still having trouble? Consult your network administrator or Internet provider for assistance. Maar die komen juist nog steeds niet met een oplossing. :x
     
  5. Hier in utrecht vandaag internet heel traag, veel sites laden niet in, of niet goed, heel vreemd, en op de site van ziggo staat dat er geen enkele storing is
     
  6. NET KLACHT INGESTUURD BIJ ZIGGO KLANTENSERVICE (na een halfuur eindelijk de klachtenpagina werkend gekregen):

     
  7. Waarschijnlijk is Ziggo een consortium van investeerders, die niet geinteresseerd zijn in het leveren van communcatie diensten, maar alleen hun zakken willen vullen.

    Ik moet vaststellen dat het met casema ook niet altijd even goed was, maar ik heb nooit problemen gehad met de telefoon en internet, nu is regelmatig de telefoon "gestoord" en het internet nog langzamer dan 5 jaar geleden
     
  8. idd , de laatste tijd ging het goed bij Casema , maar
    nu is het weer terug naar af :cry:

    En dan heb je nog klanten die helemaal doorslaan
    en alles wat op ziggo lijkt gaat mailen en bellen.
    Natuurlijk zal je van Ziggo dit niet horen dat klanten
    door het lint gaan maar Zigo zonder de tweede G kan
    daar alles over vertellen
    http://925people.nl/archief/2008/07/02/u-moet-ziggo-haten-niet-zigo
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2008
  9. Sinds gisteravond laden sommige websites hier in utrecht heel traag in, youtube filmpjes blijven steken, server reageert te traag bij ophalen mail...
    Kortom, er is een serieus probleem en het ligt niet aan mijn pc of modem!
     
  10. Hier in Delft ook.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina