1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nummerweergave FSK?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Remus7, 4 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het vreemde is dat een kennis van mij in @ home gebied ineens beroofd is van zijn nummerweergave en hetzelfde geld weer voor een ander die deze persoon kent.

    Deze kennis heeft de helpdesk gebeld en deze meld doodleuk dat het signaal niet klopt en dat deze kennis een ander toestel moet kopen.

    Erg vreemde situatie tenzij @home eerder ook dtmf ondersteunde en nu alleen onder fsk werkt maar bij mijn weten is het altijd fsk geweest.

    dit zegt de @ home vriendin van tess
    Voor nummerweergave heeft u een nummermelder of telefoontoestel nodig welke gebruik maakt van het FSK-protocol. De nummerweergave staat standaard ingeschakeld, dus de nummers van @Home en KPN worden vanzelf herkend. U hoeft hier niets voor aan te vragen.Als u wilt weten of uw nummermelder of telefoontoestel gebruik maakt van het FSK-protocol, neemt u contact op met de fabrikant.

    Kan iemand mij een antwoord geven op deze vraag?
     
  2. Wat zo vreemd is is dat Ziggo zegt FSK te gebruiken maar als ik mijn toestel (volgens de handleiding) op FSK zet dan werkt Nummerweergave niet. Zet ik het toestel volgens de handleiding op DTMF dan werkt Nummerweergave wel.

    Het blijkt dus dat Ziggo niet overal FSK gebuikt maar dat het nu door elkaar heen wordt gebruikt.
     
  3. Merendeel van het netwerk ondersteunt FSK, een deel (nog) DTMF.
    FSK wordt de norm.
     
  4. Nummerweergave

    Wie weet waarom mijn Panasonic KX-TCD430 NL nu opeens niet meer aan nummerherkenning doet? Bij Multikabel had ik het wel, bij Ziggo niet! Lang leve Ziggo?????
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2008
  5. Op uw vraag heb ik geen antwoord maar weet wel dat het Multikabel netwerk enige maanden geleden is aangepast. Dus daar zou het niet aan moeten liggen. Het basisstation al eens van de stroom gehaald?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2008
  6. dat was een goede tip, want nu werkt de nummerherkenning weer! Vreemd dat zoiets niet vermeld wordt in de gebruiksaanwijzing van je toestel of dat de geraadpleegde ziggo-helpdesk ook niet op dit antwoord kwam!

    Bedankt!

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina