1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Preview Periode Verlopen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door renecl, 3 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds een aantal weken nu krijg ik bij aanzetten van de decoder de tekst "preview periode verlopen".

    Dit meestal zo'n 10 seconden bij de normale decoders, en tot 1 minuut bij de HDTV decoder. Hierna gaat het bericht weg, en kun je normaal kijken.

    Vroeger was er nagenoeg meteen beeld, maar nu is het steeds wachten........
    Ik heb ook het idee, dat het steeds langer duurt.
     
  2. preview verlopen

    Ook ik merk hier op postcode 2492 dat dit steeds vaker optreedt.
    Misschien moet ik m'n decoder ook maar eens resetten of herstarten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina