1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E16

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Heisa, 3 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. E19 melding

    Hallo,
    Ik zit met een E19 melding opgescheept.
    ' avonds schakelen wij de spanning altijd af, vanmorgen bij het inschakelen kreeg ik de E19 melding.
    Spanning eraf, 1 minuut wachten, spanning er weer op, dit helpt echter niet.
    Kaart eruit en weer erin helpt ook niet.
    Mag de spanning niet van de Samsung tuner worden gehaald?
    Wie weet een oplossing?
     
  2. ja dat probleem heb ik ook al een hele tijd !
    ziggo neemt deze week contakt met mijn op om het op te lossen !
    ik ben benieuwt of het zal lukken !want ze willen graag tevreden klanten!
    zo dra ik wat weet hoor je dat:pompom::applause:
     
  3. E19

    Nou ik ben benieuwd.
    Wil je zuinig zijn met energie, mag je niet eens de tuner uitzetten.
    Ondertussen werkt het nog steeds niet.
     
  4. Heb je de ontvanger nog niet zo lang?
    Het kan zijn dat je aanmeldingskaart nog niet verwerkt is, dan krijg je na een paar weken ook deze melding. Zie je nog wel iets op nederland 1 en/of kanaal 999 ?

    Normaal mag je de spanning rustig van je apparaat afhalen, in dat geval kun je ook een E-19 krijgen bij het aanzetten, maar die gaat als het goed is na een aantal seconden weer weg.
     
  5. Probleem van "flapkoe" is vanmorgen opgelost.

    Aanmeldkaart was nog niet verwerkt, daarnaast was het zo dat de ontvanger ook niet continue meer aan ons kabelnet hing omdat "flapkoe" de aansluiting weer terug stak in de TV en dan daarna even weer in de decoder om te checken of de E19 weg was. Helaas is deze tijd te kort om de activatieplus op tepakken.

    Advies aan iedereen laat je decoder wel aan het de kabel zitten anders gaat het nooit werken! En gebruik het bijgeleverde coax kabeltje om de RF uit van je decoder met je TV te verbinden zodat je decoder signaal heeft en je ook nog gewoon analoog kunt kijken!
     
  6. E19 opgelost

    Ja alles werkt hier weer prima.
    Mijn dank daar voor :)
    Extra kabeltje zat niet in de doos vandaar dat ik hem had omgestoken naar de tv.
    De kids willen graag het sinterklaasjournaal zien he.
     
  7. Dit coax kabeltje hoort normaal gesproken samen met de scart kabel in de doos te zitten bij je decoder. Maar zoals we hebben afgesproken is ook dit coax kabeltje naar je onderweg met de post.
     
  8. Kabeltje vandaag ontvangen en zit inmiddels achter in de decoder :applause:
     
  9. Inmiddels komt mijn moeder het E16 probleem ook tegen (op alle zenders behalve NED 1), maar het verdwijnt niet na enige tijd. bij onszelf verdwijnt het inderdaad na een paar seconden.
    Al een keer 26 minuten en 3 afdelingen van Ziggo aan de telefoon gehad en nu weer 35 minuten aan de telefoon gehangen zonder ook maar contact te hebben.
    Voordat we contact opnamen met Ziggo hebben we alles opnieuw ingesteld en alle updates geïnstalleerd. Gaf geen verbetering. Vervolgens Ziggo gebeld en daar werd gezegd dat ze @home-klanten nog niet op afstand konden helpen en dat we het digikastje een nacht moesten uitzetten. Dit heeft geholpen voor een aantal zenders (globaal 1 t/m 10 en alles van Ziggo), maar niet op alle (België, Discovery etc). Nog een keer de hele zaak gereset en dit heeft niets geholpen....
    Heeft iemand nog een tip?

    Groetjes, Karen
     
  10. E 19

    ik heb hier ook nog steeds last van maar een oplossing eet ik niet !
    wat mij wel op gevallen is dat je er met het weekend zaterdag en zondag en nu 2e paas dag er geen last van hebt !
    ik zouw graag willen weten of hij het bij andere forum leden die hier last van hebben ook zo is :pompom: honda
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina