1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E16

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Heisa, 3 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb nu ook enkele dagen last van E-16 melding, ik ontvang alleen de standaard pakketten. Het begon vorig weekend al met EredivisieLive wat ik niet kon ontvangen en nu sinds donderdag/vrijdag is mijn andere pakket ook uit de lucht. Heb het 40 minuten aan de lijn gezeten met Ziggo en de hele boel is gereset maar als ik de verhalen hier zo lees heb ik niet al te veel hoop dat het gaat werken. De medewerker van de Ziggo raadde mij aan een andere decoder te kopen, het ding is nog niet eens een jaar oud! Rare is dat ik
    Humor Tv wel kan ontvangen als enige dan ligt het toch niet aan mijn decoder?? Iemand suggesties?
     
  2. Wat van de week bij mijn Panasonic werkte was de smartcard er even uittrekken totdat hij meldde dat ie er weer in moest. Een paar minuten later waren de E16's weg en was er weer beeld. (Je weet maar nooit).
     
  3. digitale tv

    Goedemorgen.
    Na twee keer te hebben gebeld met helpdesk moest het probleem zijn verholpen dus niet.
    Krijg nog steeds E16 te zien op het scherm.
    Heb alle stappen doorlopen met de helpdesk deze zei tussen nu en 2 uur bent u weer geactiveerd, na 2 dagen nog niet wat moet ik nu doen.
     
  4. Hier precies hetzelfde, ze zeggen elke keer dat ze het opgelost hebben maar dat is dus niet het geval. Zit nu al een week zonder..:mad: Heb dit nu al 4x doorgegeven. Toppunt was gister, de database lag eruit en zo konden ze geen enkele klant helpen aan de telefoon. Ze vroegen mij een uurtje later terug te bellen toen ik dat deed was het Ziggo nr helemaal onbereikbaar tot een uurtje of 10 's avonds.
     
  5. E16 fout bij pakket Z1 met digitale tv

    Mail contact en telefonisch contact met de ziggo helpdesk levert tot nu toe geen oplossing. Bij de E16 storing helpt een activering of registratie niet. Bij mij komen alle zenders gewoon binnen via de kabel bijvoorbeeld teletekst van alle zenders, die teletekst hebben en ook de epg als de zenders dat hebben. zelfs van canaal digitaal. Ziggo medewerkers hebben mij intussen drie keer "geholpen" door mijn kaart te activeren en intussen staat mijn decoder 4 weken aan, maar nog steeds geen beeld en geluid. Alleen het ziggo kanaal overzicht en het 999 kanaal geeft beeld en geluid.Dit zijn de enige twee kanalen die niet geblokkerd zijn. Ik vind het vreemd dat bij de helpdesk van Ziggo tot nu toe niemand instaat blijkt te zijn mij te verlossen van deze E16 storing. Iedere keer weer die mededeling : dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement en dan te bedenken dat ik meer dan 11 jaar betaal voor mijn Z1 abonnement. Al meer dan een uur aan de telefoon gezeten. Een nieuwe kaart kopen vind ik geen oplossing. Wat zou ik nog kunnen doen om het "slot" te verwijderen van de kanalen waarop ik recht heb?
     
  6. wil je mij je contact gegevens + smartcard nummer sturen per PM
     
  7. E16 melding

    ik heb al heel lang deze klacht op twee samsung ontvangers ee HD en een gewone ik heb er al vele malen cotakt gehad met casena/ziggo maar ik kom er niet uit ! ik neem het maar voor lief
    maar laatst kocht ik een samsung DCB-B270R en daar heb ik nergens last van !
    als ik hem aan zet geef hij direckt beeld en geluid !
    ik snap niet hoe dat kan
    ~ik ben van plan om eens aan samsung voorteleggen kijken wat zij er van

    zeggen:roll:
    als ik wat meer weet horen jullie van mij:giveup: groetjes van honda
     
  8. E16 fout: Z1 TV abonnement, maar alleen kanaal 999 is niet geblokkeerd

    De E16 fout had ik al veel eerder, maar ik besloot ermee te leven, aangezien ik een analoge tv had en deze prima ontvangst had. Maar ik heb onlangs een digitale TV gekocht en was benieuwd naar het digitale beeld, dus ik heb mijn Humax apparaat maar weer eens ingeschakeld. Ik krijg op elk kanaal (ook bijv Nederland 1) nog steeds de melding E16: Ofwel, deze zender zit niet in mijn abonnement. Alleen kanaal 999, het demokanaal doet het.

    Ondertussen heb ik:
    - aanwijzingen opgevolgd op de Ziggo site; aan/uitzetten, (Casema Irdeto) smartcard erin/eruit, dit heb ik overigens wel 20 keer herhaald
    - laatste software updates op de Humax gedownload
    - zenders opnieuw laten uitlezen, frequenties verandert in het Humax apparaat
    - Ik heb al een aantal keren geprobeerd met Ziggo te bellen. Ik stond telkens erg lang in de wacht (> 30 minuten), maar heb totnogtoe niemand aan de lijn mogen krijgen. Misschien had ik toevallig pech met de drukte.

    Bovenstaande acties hebben nog geen resultaat opgeleverd, vandaar dat ik nu een bericht op dit forum plaats. Wellicht dat dit wel een bevredigend resultaat oplevert. Ofwel, kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen? Bij voorbaat dank.
     
  9. E16 fout opgelost

    Heb gisteren mijn gsm na het werk aangezet en gebeld naar de Helpdesk van Ziggo.
    Heb ondertussen de trein gepakt, naar huis gefietst, wat gegeten en gedronken en warempel na 60:sleep: minuten kreeg ik iemand aan de lijn!

    En deze persoon heeft mijn smartcard gereset na het noemen van het nummer van de smartcard(daarna Humax aanlaten op bijv. Ned 1).
    Dat werkte! Hiervoor mijn dank.:lol:

     
  10. hier bij wil ik reageren op het bericht van frenkl dat het probleem van E16 nu opgelost is door de smardcard te laten ressetten door zigigo !
    ik heb van morgen zigo gebeld om mijn kaart te laten ressetten mijn kaart moet nu gereset zijn maar het probleem is er nog !
    ik had mijn twijfels ereal over !maar ik wouw toch proberen ! je weet maar nooit :!:
    mischien dat het ene merk anders reageert dan samsung :!:
    ik heb ook wel eens dat ik er een paar dagen geen last van heb en dan in een weer wel :!: ik zoek de E16 melding in een andere richting :!:
    ik hoop daar nog eens achter tekomen wat het is :!:
    ik heb ook een nieuwe samsung DCB270R met een nieuwe kaart en daar heb ik geen problemen mee ter wijl hij een iets zwakker signaal krijgt als mijn samsung hd ontvangerDCB-H360R:!:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina