1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E16

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Heisa, 3 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Regelmatig het laatste half uur de opmerking E16 zender maakt geen deel uit van uw abonnement (of zo iets)
     
  2. E16 op alle extra zenders in totaal digitaal pakket

    Beset Heisa, is jouw probleem opgelost? Mijn decoder is net terug uit reparatie en nu zie ik dat de extra zenders zoals nick Jr. waar de kinderen nogal graag naar kijken het niet meer doen (E16). Deze hebben in het verleden altijd gewoon gewerkt. Ik weet niet of het met de reparatie van mijn decoder te maken heeft, maar ik kan mij dat nauwelijks voorstellen.

    Vandaag Ziggo proberen te bellen, na een lange tijd in de wacht en 2 keer postcode opgeven kreeg ik iemand aan de lijn die mijn postcode vroeg, vaststelde dat ik casema klant was en mij doorverbond, waarna de verbinding werd verbroken....
     

  3. Beste Heisa,

    Ik raad u aan om met E16 of E19 codes direct met de helpdesk contact op te nemen want deze codes geven vaak aan dat er iets in het contract moet gebeuren. Het kan ook zijn dat de smartcard ge-reset moet worden en dat kan op afstand.
    Mocht u daar niet uitkomen dan kunt u mij bereiken via een privébericht.

    Met vriendelijke groet,

    Geoffrey
     
  4. Ook hetzelfde probleem......smartcard biedt niet meer hetzelfde aanbod als voorheen code E16 alleen de overzichtskanalen werken nog. Donderdag een storingformulier aangemaakt. Tot op heden niks van Ziggo vernomen. En 0900 bellen om Ziggo het probleem op te laten lossen wat ze zelf hebben veroorzaakt schijnt ook niet echt te werken als ik het hier zo lees. Is het nummer van de helpdesk een normaal telefoonnummer of ook zo'n 0900 geval?

    Ik ontving mijn digitale signaal overigens met een Samsung DCB 9401R ontvanger.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 aug 2008
  5. Na heel lang wachten gisteren contact gekregen met Ziggo helpdesk (en deze keer werd de verbinding vervolgens niet verbroken). Zij zouden remote mijn smartcard instellingen weer aanpassen (moest mijn apparaat aan laten staan). Helaas heeft het niets geholpen (ook niet na een paar uur/een dag wachten; en ook niet na uitzetten, stekker eruit, smartcard eruit en weer aanzetten. Nog steeds E16 op alle zenders buiten het basispakket...

    gr, Edwin
     
  6. Hallo Geoffrey,

    bedankt voor je reaktie. Ik krijg nog regelmatig een E16 melding maar die verdwijnt na een 30 seconden of als ik de smartcard verwijder en opnieuw in mijn ontvanger stop. Ik heb dus verder geen aktie ondernomen en me daar mee verzoend. Is soms wel storend maar gebeurd niet al te vaak.
     
  7.  
  8. Kreeg net een mailtje van de klantservice dat mijn standaardpakket opnieuw was geactiveerd......helaas zonder resultaat.....wordt vervolgd.
     
  9. Ik heb er ook last van de laatste tijd. De Humax ontvanger uit en weer aan zetten of even de stekker uit het stopcontact, aanzetten met/zonder smartcard helpen niet. Meestal duurt het niet zo lang maar het is wel vervelend.
     
  10. Opnieuw de storing gemeld maar gelijk weer ingetrokken omdat ik bemerkte dat toen ik de samsung decoder een aantal minuten aan had laten staan plotseling het signaal doorkwam.

    Vandaag werd ik zelfs gebeld door "Ziggo" met de vraag of het probleem verholpen was. Dit persoonlijke contact op initiatief van Ziggo is zeker een stap vooruit in de dienstverlening!! Proficiat!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina