1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Fout ziggo + nieuwe aanvraag

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door @ziggo, 3 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. {OPGElOST]

    Hallo, heb nog nooit problemen gehad met ziggo (voormalig @home gebied tot nu toe :
    Heb ergens in april mijn internet,tv,tel opgezegt.
    Paar dagen latereen bevestiging gekregen.
    ADSL aangevraagt maar dat kon hier niet geleverd wordenomdat ik te ver van de wijkcentrale zat. Ik heb toen ziggo opgebeld om de opzegging te annuleren, ze zijden geen probleem :). Paar dagen later (alles werkte zo als het moest) mijn smartcard kapot:? op een mysterieuse wijze bij de mediamarkt een niewe ziggo smartcard gehaald en naar ziggo gebeld, ze vroegen naar mijn oude en nieuwe smartcardnummer zodat ze de oude uit het systeem konden halen en de gewenste pakketen. Ik had tv digitaal totaal + film1 opgegeven zo gezecht zo gedaan paar dagen later een brief ontvangen dat deze zendersingevoerd zouden worden naar de 2 wekenproefperiode die standaardop de smartcard zit. Naar 2weken inderdaad film1 en tv digitaal totaal dacht mooi :) zo snel en makkelijk leek te mooi om waard te zijn. Vandaag 2juli deed ik vanmorgen de tv aan er stond E34 geen singaal kabels gecontroleerd allemaal goed kijk ikbij het modem (cisco modem) heeft geen singaal:? glijkgeprobeert of tv basis wel werkte. Nee, de lijn was helemaal dood, ik dacht meschien een storing dus aan de buren gevraagt of zij tv hadden zij hadden tv. Dus ikheb ziggo gebeld en deze zijden maar u heeft toch opgezegt ? ik zij ja maar dit heb ik geannulleerd heb er zelfs een brief van liggen. Hij zij dat hij even moest overleggen met zijn collega's. Paar minuten later. Ja, u bent geen klant meer van ons u moet tv basis, telefoon, internet,digitotaal & film1 opnieuw aan vragen want het was een fout in de klanten administratie geweest :?hij zij dat ik mijn tel nummer wel kon behouden. Hij verbinde mij door met afdelingverkoop ik opgegeven dat ik tv basis, tv digitaal totaal, film1, volopbellen 24uur + alles in 1 plus wou. Uit eindelijk kwamen we bij het gedeelte over de tel zij zij dat ze even moest overleggen of ik mijn tel nummer kon houden uiteindelijk zij zij nee u moet een nieuw tel nummer aan vragen ik dacht moet dan maar omdat adsl hier voor geen meter werkt. hoop dat het nu goed gaat en dat ze me snel weer in de wijkkast aansluiten. Al met al een grote fout van ziggo, hoop snel weer alles te hebben (gelukig nog sateliet tv). Maar nu mijn vraag de gene die ik aan de telefoon had wist mij dit niet precies te vertellen :
    1.Krijg ik een nieuw modem zo ja welke?
    2.Hoelang duurt het ongeveer op dit moment dat ik tv basis heb
    3.Moet ik de nieuwe smartcard gebruiken.
    4.Krijg ik een barcode van tnt zodat ik kan zien wanneer mijn pakket ongeveer komt.
    5.Werkt telefoon glijk als ik het modem heb of moet ik weer 3 weken wachten voor dat de telefoon geactiveerd wordt ?

    Alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jul 2008
  2. Nieuw

    Heb ziggo toch nog is gebeld.
    Alles-in-1 plus ging toch niet door omdat ik dit jaar al een ontvanger heb ontvangen. Hij zij dat mijn internet,tel,digitaalnog actief was en dat ik binnen 5-10 dagen zou worden aangesloten. (hoop dat dit eerder is).
    Alshet werkt plaats ik weer een bericht.:wink:
     
  3. Fout ligt bij Ziggo, ik zou het niet meer als normaal vinden als je wel het alles-in-1 zou krijgen, zonder de decoder welteverstaan.
    Stel je zit nu vast aan een duurder abbo?

    En dan de deskmedewerkers die elkaar tegenspreken, eerst ben je geen klant en dan weer wel, na je tweede telefoontje bleek immers dat je abbo nog actief is.
    Vreemde zaak:?
     
  4. Heb weer contact gehad met ziggo.
    Zou 15 juli weer in de wijkast worden aangesloten.
    Moest dan mijn oude modem + decoder weer aansluiten.
    Pff, niet normaal dat het zolang moet duren.
    En nu moet ik ook nog 55euro hetaansluitingskosten betalen!!!!.
    Als ik het er niet mee eens was moet ik een e-mail sturen naar : klachten@home.nl (zal ik ook zeker doen!).
    Kan nu wel op draadloos van de buren :).
     
  5. Hev vanmorgen gebeld met ziggo, en stond binnen een uur een moneur van BAM voor de deur:).
    Het werkt weer zoals het moet :-).
    Toch bedankt!
     
  6. Nieuw

    Heb net Internet Z3I aangevraagd en een 2de smartcard geactiveerd.
    Maar, de vrouw aan de telefoon zij dat ik een nieuw modem krijg heb nu een webstar (cisco), waar mijn tel + internet opzit. Wat voor modem kan ik verwachten ? een motorola of arris etc?
    alvast bedankt
     
  7. Waarschijnlijk een Motorola SBV5121E. 2 aansluitingen voor telefonie. Hebben wij hier ook in combinatie met Z3i.

    Hier staat het 1 en ander te lezen in .pdf formaat.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina